Kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Anonym skriver:

Det er nemlig også lidt det jeg har hørt  Synes bare de ser så smarte ud, men det kan jo være ligemeget, hvis de ikke er det  

Jeg har også overvejet en odder. De er også ret fine og har kun hørt godt om dem. 

Hehe... Ja, det er jo lige det!

Jeg mega elsker også vores barnevogn! Og så er jeg SÅ så så glad for vi har en fiks klapvogn med svingbar hjul, den er nem at ha med når vi skal ud, og den sover hun rigtigt fint i! Jeg har lagt en barnevogns madras i, og klippet huller i til selen, så det fungerer rigtigt godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Anonym trådstarter

bvk skriver:

Vi har en brio happy, pt kører den med en barnevognskasse bare med et lille liggemål - 74 cm. Min datter er ca 6 måneder og stor af sin størrelse med kan sagtens ligge deri inkl voksi.

Da hun var helt lille blev den brugt til alt, og den var helt perfekt, nem at få ind og ud af bilen, perfekt at have med på shopping og tjah i min verden knap så grim som en almindelig barnevogn. I dag bliver den desværre kun brugt til shopping o.lign. da jeg synes den er lidt lille til normale lure. Så vi har købt en stor brugt barnevogn som sovevogn.

Så kan det godt være at det virker spøjst at købe noget der kun kan bruges i 6 måneder men for max 6.500 har jeg fået en lækker klapvogn og en fin barnevognskasse (lift).

Havde vi købt en stor barnevogn havde den alene kostet 8.000, så skulle der købes lift og klapvogn ved siden af.

Mener at barnevognskassen til brio happy koster cirka det samme som en almindelig lift til f.eks. en odder.

Så skulle jeg starte forfra ville jeg stadig købe min kombi på trods af det begrænsede liggemål. At min "almindelige" barnevogn er brugt gør også, at jeg ikke har følelser for den, når den skal være ved dagplejen og det er jo egentlig skønt!

/bvk

Mange tak for dit svar.

Det ville passe fantastisk godt ind i min verden  

Tror jeg lige vil ind og kigge på den på nettet 

Anmeld

5. januar 2012

olander87

Hejsa....

Vi har købt det sæt fra flip-flap, syntes det er super smart...

(der er jo alt med...)

-og det var hurtigt leveret...

Jeg er sikker på vi nok skal blive glade for det

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

olander87 skriver:

Hejsa....

Vi har købt det sæt fra flip-flap, syntes det er super smart...

(der er jo alt med...)

-og det var hurtigt leveret...

Jeg er sikker på vi nok skal blive glade for det

Nej er det rigtigt?

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en melding om hvordan den er, når i får den brugt!

Anmeld

6. januar 2012

olander87

Det skal du få 

Ømuen dergråt lige lidt endnu, inden den lille guldklump kommer ud..

Anmeld

6. januar 2012

morethanperfect

Stokke fungerer fint som klapvogn .. Men ikke som barnevogn .. Dog skal det lige siges at Oscar nu er vokset ud af hans klapvogn , fordi han er for bred .. Så jeg ville ikke råde til til at købe en stokke

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Stokke fungerer fint som klapvogn .. Men ikke som barnevogn .. Dog skal det lige siges at Oscar nu er vokset ud af hans klapvogn , fordi han er for bred .. Så jeg ville ikke råde til til at købe en stokke

Nej hvor træls  Men tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.