Kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej i skønne damer

Jeg skriver lige ano., da PB ikke er helt offtentliggjort endnu 

Jeg kigger lige pt. på udstyr - bare sådan for hyggens skyld.

Jeg kunne super godt tænke min en kombivong, når det bliver tid til at invistere i barnevogn. 
Jeg har hørt både gode og knap så gode ting om dem. Specielt, at barnevognsdelen ikke er lang nok.

Har kigget på dem her fra Flip-flap ( http://www.flip-flap.dk/

Jeg ville være rigtig glad, hvis i ville dele jeres erfaringer med mig evt. give eksempler på andre modeller. 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Min veninde har den fra Stokke, og den er overhovedet ik særlig smart!  Autostolen der hører til fylder meget, barnevognsdelen bliver hurtig for lille og man mangler den plads der normalt er mellem hjulene på en almindelig barnevogn! Jeg synes også den var super smart inden jeg fik prøvet hendes!  Jeg har en odder zip barnevogn med x-dream stel, og så har vi købt en drømmeklapvogn fra emmaljunga, en Nitro city.. Det ern bedre måde at gøre det på, synes jeg!

Anmeld

4. januar 2012

Ems30

Jeg har købt en Emmaljunga Kombivogn, og glæder mig rigtig meget til at komme ud og køre med den, når baby ankommer her i februar. 

Jeg havde rigtig mange betænkeligheder inden jeg helt besluttede mig, men er super glad for det nu. Den er jo egentlig heller ikke så lille, som mange frygter og så er der en klapvogn jeg kan bruge når hun bliver for stor til barnevognsdelen

Men nu må vi se hvad jeg siger når hun er her, og jeg for alvor skal til at bruge den. Hvornår er du sat til termin? For så kan jeg jo lige give dig en update 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Min veninde har den fra Stokke, og den er overhovedet ik særlig smart!  Autostolen der hører til fylder meget, barnevognsdelen bliver hurtig for lille og man mangler den plads der normalt er mellem hjulene på en almindelig barnevogn! Jeg synes også den var super smart inden jeg fik prøvet hendes!  Jeg har en odder zip barnevogn med x-dream stel, og så har vi købt en drømmeklapvogn fra emmaljunga, en Nitro city.. Det ern bedre måde at gøre det på, synes jeg!

Det er nemlig også lidt det jeg har hørt  Synes bare de ser så smarte ud, men det kan jo være ligemeget, hvis de ikke er det  

Jeg har også overvejet en odder. De er også ret fine og har kun hørt godt om dem. 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Ems30 skriver:

Jeg har købt en Emmaljunga Kombivogn, og glæder mig rigtig meget til at komme ud og køre med den, når baby ankommer her i februar. 

Jeg havde rigtig mange betænkeligheder inden jeg helt besluttede mig, men er super glad for det nu. Den er jo egentlig heller ikke så lille, som mange frygter og så er der en klapvogn jeg kan bruge når hun bliver for stor til barnevognsdelen

Men nu må vi se hvad jeg siger når hun er her, og jeg for alvor skal til at bruge den. Hvornår er du sat til termin? For så kan jeg jo lige give dig en update 

Dem har jeg også kigget på. Synes virkelig at det er svært at vælge. Men okay jeg er ikke gravid endnu så har lang tid til at tænke over det  

Håber du bliver rigtig glad for den. 

Anmeld

4. januar 2012

norenberg

vi har både kombi og alm barnevogn...kombien er smart når man lige skal nogle steder, men når de bliver større er den ikke særlig god at ligge i....og desuden kan den ikke godkendes til at blive brugt til sove vogn i en dagpleje, hvis man vælger en dagpleje, hvor man selv skal medbringe vogn....hvilket man skal de fleste steder her oppe....

Anmeld

4. januar 2012

Ems30

Anonym skriver:

Dem har jeg også kigget på. Synes virkelig at det er svært at vælge. Men okay jeg er ikke gravid endnu så har lang tid til at tænke over det  

Håber du bliver rigtig glad for den. 

Hehe, nå jamen så har du masser af tid. Vi købte vores i sidste måned. Og jeg syntes endda det var meget før tid. Havde regnet med først at købe den her i januar, men faldt over et vanvittigt godt tilbud, en tilfældig dag oppe i Hobro, hvor jeg var på visit. Vupti, så røg den med hjem i intercitytoget 

Men pøj pøj med det hele, når du kommer så langt.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

vi har både kombi og alm barnevogn...kombien er smart når man lige skal nogle steder, men når de bliver større er den ikke særlig god at ligge i....og desuden kan den ikke godkendes til at blive brugt til sove vogn i en dagpleje, hvis man vælger en dagpleje, hvor man selv skal medbringe vogn....hvilket man skal de fleste steder her oppe....

Tak for dit svar  

Det har jeg også overvejet. At starte med en kombivogn og så købe en barnevogn, når bebsen bliver for stor. Så har man jo stadig klapvognsfunktionen. 

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Ems30 skriver:

Hehe, nå jamen så har du masser af tid. Vi købte vores i sidste måned. Og jeg syntes endda det var meget før tid. Havde regnet med først at købe den her i januar, men faldt over et vanvittigt godt tilbud, en tilfældig dag oppe i Hobro, hvor jeg var på visit. Vupti, så røg den med hjem i intercitytoget 

Men pøj pøj med det hele, når du kommer så langt.

Ja nemlig Jeg er bare så nysgerrig, så jeg undersøger det hele allerede nu. Men regner slet ikke med at købe en før sidst i graviditeten. 

Mange tak og i lige måde  

Det bliver spændende for jer at få den lille ud til jer 

Anmeld

4. januar 2012

bvk

Vi har en brio happy, pt kører den med en barnevognskasse bare med et lille liggemål - 74 cm. Min datter er ca 6 måneder og stor af sin størrelse med kan sagtens ligge deri inkl voksi.

Da hun var helt lille blev den brugt til alt, og den var helt perfekt, nem at få ind og ud af bilen, perfekt at have med på shopping og tjah i min verden knap så grim som en almindelig barnevogn. I dag bliver den desværre kun brugt til shopping o.lign. da jeg synes den er lidt lille til normale lure. Så vi har købt en stor brugt barnevogn som sovevogn.

Så kan det godt være at det virker spøjst at købe noget der kun kan bruges i 6 måneder men for max 6.500 har jeg fået en lækker klapvogn og en fin barnevognskasse (lift).

Havde vi købt en stor barnevogn havde den alene kostet 8.000, så skulle der købes lift og klapvogn ved siden af.

Mener at barnevognskassen til brio happy koster cirka det samme som en almindelig lift til f.eks. en odder.

Så skulle jeg starte forfra ville jeg stadig købe min kombi på trods af det begrænsede liggemål. At min "almindelige" barnevogn er brugt gør også, at jeg ikke har følelser for den, når den skal være ved dagplejen og det er jo egentlig skønt!

/bvk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.