Vi har en brio happy, pt kører den med en barnevognskasse bare med et lille liggemål - 74 cm. Min datter er ca 6 måneder og stor af sin størrelse med kan sagtens ligge deri inkl voksi.
Da hun var helt lille blev den brugt til alt, og den var helt perfekt, nem at få ind og ud af bilen, perfekt at have med på shopping og tjah i min verden knap så grim som en almindelig barnevogn. I dag bliver den desværre kun brugt til shopping o.lign. da jeg synes den er lidt lille til normale lure. Så vi har købt en stor brugt barnevogn som sovevogn.
Så kan det godt være at det virker spøjst at købe noget der kun kan bruges i 6 måneder men for max 6.500 har jeg fået en lækker klapvogn og en fin barnevognskasse (lift).
Havde vi købt en stor barnevogn havde den alene kostet 8.000, så skulle der købes lift og klapvogn ved siden af.
Mener at barnevognskassen til brio happy koster cirka det samme som en almindelig lift til f.eks. en odder.
Så skulle jeg starte forfra ville jeg stadig købe min kombi på trods af det begrænsede liggemål. At min "almindelige" barnevogn er brugt gør også, at jeg ikke har følelser for den, når den skal være ved dagplejen og det er jo egentlig skønt!
/bvk
Anmeld