vejedag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2009

ivfmarie

nå, jamen så starter jeg da lige i dag.. Jeg har nemlig fri idag, og sidder alligevel bare og gazzer den i sofaen med dynen og compen (nice).

Vægten sagde i morges 67,2 kg, det er minus 0,5 kg siden sidste torsdag.
Det er vist næsten nede omkring min præ-preggy-vægt med Malte, så det er i hvertfald to år siden den har været dernede (, flot mor). Men det går altså også bare rigtig godt med den nye stil. Jeg får en masse motion i dagligdagen - det kan altså lade sig gøre selv med to børn, arbejde og alt det andet, det kræver bar lidt planlægning!
Og kosten.. tjaa.. det er jo bare et spørgsmål om at spise det rigtige, og knapt så meget af det!
Er I andre stadig med i kampen? Jeg mangler lidt mine holdmedlemmer i løbeklubben, hvor blev I af (Mary og Astrid).

God kamp

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

Anja

Jeg melder mig ind i kampen !!

Har sammen med manden veje dag søndag OG torsdag ! Han skal smide 5 kg (gid det var mig) jeg skal gerne smide 15 kg !!

Nåh, men vi startede i søndags 1. marts og vægten sagde her til morgen 1 kg mindre end i søndags :-) Er 2 kg fra før graviditeten med Elias og de resterende kg kan jeg vist ikke undskylde med graviditeter

Anja, status - 1 kg

Anmeld

5. marts 2009

Rasmine

Jeg tillader mig lige at svare på Jazztrids vegne:
Hun løber, og løber og løber... (Så det er vist derfor hun aldrig er her)
Hun har vist lånt Forrest Gump og er blevet inspireret.

RUN ASTRID, RUN.......

(Haha, så ser man Astrid løbe rundt ude på Århuskanten, med et helt følge...)

Anmeld

5. marts 2009

Astrid P

Søde Marie! Hvor er du god... Det er dælme flot . Her går det efterhånden rigtig fint, jeg får motion hver dag efter jeg har afleveret opgave, men de sidste 3-4 uger inden aflevering var motion en by i Rusland, og jeg spiste det der lige var i nærheden! Men nu er kampen taget op, og jeg er godt igang igen. Jeg løber 3 gange om ugen, men ikke efter BT's program. Det er derfor jeg ikke har meldt mig derinde... Jeg bruger et løbeprogram som jeg har brugt tidligere, og det passer bare super godt til mig. Jeg vejer mig egentlig ikke for tiden, men kan mærke at der stille og roligt ryger lidt ad gangen, og det passer mig fint.

Og Anja - flot med 1 kg, det svarer altså til 4 pakker kærgården!!! Så det er bare med at fortsætte den gode stil...

KH Astrid - som egentig skulle have løbet her til formiddag, men som i stedet passer venindens syge søn!

Anmeld

5. marts 2009

Plysbjørnen

her siger den 90,6 jeg er da vist gået helt i stå...

Anmeld

5. marts 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Jeg tillader mig lige at svare på Jazztrids vegne:
Hun løber, og løber og løber... (Så det er vist derfor hun aldrig er her)
Hun har vist lånt Forrest Gump og er blevet inspireret.

RUN ASTRID, RUN.......

(Haha, så ser man Astrid løbe rundt ude på Århuskanten, med et helt følge...)

HA, Mette... Tak for svaret på mine vegne!

Anmeld

5. marts 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

HA, Mette... Tak for svaret på mine vegne!

No probs...
Det er vi jo så gode til, jvf. den med BABY!

PS: Jeg synes I er seje med det vejenoget.
Jeg kan slet ikke rumme at skulle tabe mig, lige her midt i eksamenstiden.

Anmeld

5. marts 2009

Astrid P

Mebach skriver:

No probs...
Det er vi jo så gode til, jvf. den med BABY!

PS: Jeg synes I er seje med det vejenoget.
Jeg kan slet ikke rumme at skulle tabe mig, lige her midt i eksamenstiden.

Jamen jeg kunne overhovedet heller ikke koncentrere mig om det da jeg skrev opgave, så det kan jeg sgu godt forstå du ikke kan!

Og endnu engang undskyld (og ja, jeg mener det) at jeg fik alle dine FB-venner til at tro at du var gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.