Hævet øreflip... Lige pludseligt... Hjææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Gaia

Mira0911 skriver:

Det er på recept ikk? 

Jo det er på recept. Desværre..ville ellers være væsentlig billigere end når dyrelægen giver det. Ofte bruges det samme medicin til mennesker og dyr. Men til dyr Koster der mærkeligt nok meget mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Mira0911

Gaia skriver:

Jo det er på recept. Desværre..ville ellers være væsentlig billigere end når dyrelægen giver det. Ofte bruges det samme medicin til mennesker og dyr. Men til dyr Koster der mærkeligt nok meget mere. 

Okey... 

Du nævnte jeg skulle vaske øreflippen med sæbevand - Æhm... hvad for noget sæbe evt? Det er ikke noget jeg har gjort før... Er taget til dyrlægen hver gang der var det mindste med ham... 

Anmeld

5. januar 2012

Gaia

Mira0911 skriver:

Okey... 

Du nævnte jeg skulle vaske øreflippen med sæbevand - Æhm... hvad for noget sæbe evt? Det er ikke noget jeg har gjort før... Er taget til dyrlægen hver gang der var det mindste med ham... 

Bare alm. Sæbevand  Vask det et oar gange om dagen evt. Køb rense serviette med brintoveriltet, eller den falske med det til sårrensning. Den fåes i håndkøb på apoteket og servietterne findes ihvert fald i alle falck kasser

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Gaia skriver:

Bare alm. Sæbevand  Vask det et oar gange om dagen evt. Køb rense serviette med brintoveriltet, eller den falske med det til sårrensning. Den fåes i håndkøb på apoteket og servietterne findes ihvert fald i alle falck kasser

Det må jeg lige prøve... Kan se at hævelsen er aftaget rigtig meget siden igår aftes... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.