Hævet øreflip... Lige pludseligt... Hjææælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.546 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Mira0911

Thor's ene øreflip er hævet... Jeg har først opdaget det idag... Først tænkte jeg, det er da mellemørebetændelse han har da havde rystet på hovedet op til flere gange igår... 

Fra sidste behandling af ørebetændelse havde jeg stadig noget tilbage, som stadig kan bruges.. Så jeg fuldte doseringen fra sidst, for jeg var ikke et sekund i tvivl om at det var det... 

Nå.. så kigger jeg på ham senere idag, opdager så at det ene øreflip er hævet op, ikke voldsomt men hævet er det... Han ryster lidt på hele hovedet i løbet af dagen... 

Studerede øret nærmer her til aften sammen med kæresten, det eneste vi kan se er at han har kløet i det og så kunne det godt se ud som om der løber en lille smule væske fra øreflippen men ikke meget... 

Er der nogle som ved hvad det kan være!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Gaia

Betændelse efter krads. Meget alm. Få noget fusitalmic af din læge eller dyrelæge og smør på. Evt. Pres berændelsen lidt ud, hvis du kan og vask med varm sæbevand. 

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

Gaia skriver:

Betændelse efter krads. Meget alm. Få noget fusitalmic af din læge eller dyrelæge og smør på. Evt. Pres berændelsen lidt ud, hvis du kan og vask med varm sæbevand. 

Okey... jeg tror ikke jeg undgå turen omkring dyrlægen, de plejer altid at skal se ham når der er det mindste... Nu var vi der torsdag og fredag i sidste, så må de meget gerne give en enorm rabat... 

De gav rabat på katten om Fredagen... 

Det du nævner, har jeg aldrig hørt om før, men kan læse mig frem til at det øjendråber?

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

4. januar 2012

Mira0911

op...

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

4. januar 2012

Gaia

Mira0911 skriver:

Okey... jeg tror ikke jeg undgå turen omkring dyrlægen, de plejer altid at skal se ham når der er det mindste... Nu var vi der torsdag og fredag i sidste, så må de meget gerne give en enorm rabat... 

De gav rabat på katten om Fredagen... 

Det du nævner, har jeg aldrig hørt om før, men kan læse mig frem til at det øjendråber?

Hov skrev forkert, er selvf ikke øjendråber  Du skal bruge men en desinficerende cream der hedder noget nær det..bum bum hvad er det nu....tænker

Anmeld

4. januar 2012

Gaia

Fucidin stavet forkert men ved ellers ik lige hvordan det staves  Undskylder at jeg skrev forkert med fusitalmic tihi godt jeg så ikke er læge hva

Anmeld

4. januar 2012

Gaia

Jo sørme stavet rigtigt  Er fucidin du skal ahve fat i . Tjekkede det lige. 

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

Gaia skriver:

Jo sørme stavet rigtigt  Er fucidin du skal ahve fat i . Tjekkede det lige. 

Det er på recept ikk? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.