Pigetøj str 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. januar 2012

Mette 28

Kofoed. skriver:

Er det bukser eller sparkedragter, så må du gerne vise frem

Jamen jeg kan evt. Sende billede af det jeg har, har også lidt i 74.. Evt en pb med mail eller Tlf. Nummer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Mette 28

Kofoed. skriver:

Er det bukser eller sparkedragter, så må du gerne vise frem

Jamen jeg kan evt. Sende billede af det jeg har, har også lidt i 74.. Evt en pb med mail eller Tlf. Nummer

Anmeld

6. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Kofoed. skriver:

Du har nogle søde ting, men venter lige på Mette., så skal jeg nok give besked vis jeg mangler noget mere.

det er du velkommen til

Anmeld

6. januar 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

2, 3, 4, 10 og den stribende natdragt. Havde du noget af det andet (barbapapa, hvide strømpebukser og slå om body (både neutral og tøset))?

Nej, jeg havde slet intet bare i hvid eller hvide strømpebukser. Dem har vi slidt op fordi det altid blev brugt undet andet tøj..

Men både billede 2,3 og 4 er helt nyt. Jeg vil gerne have 50 kr. for Ej Sikke Lej bukserne, 40 kr. for kjolen og 60 kr. for sættet, natdragten kan følge med gratis. Hov, og 40 kr. for Joha kjolen - den er heller ikke brugt meget. Hvad siger du til det?

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

Mette 28 skriver:

Bare mail. Baby.kofoed_@hotmail.com

Anmeld

6. januar 2012

Mette 28

Kofoed. skriver:

Bare mail. Baby.kofoed_@hotmail.com

gør det med det samme :O)

Anmeld

8. januar 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Nej, jeg havde slet intet bare i hvid eller hvide strømpebukser. Dem har vi slidt op fordi det altid blev brugt undet andet tøj..

Men både billede 2,3 og 4 er helt nyt. Jeg vil gerne have 50 kr. for Ej Sikke Lej bukserne, 40 kr. for kjolen og 60 kr. for sættet, natdragten kan følge med gratis. Hov, og 40 kr. for Joha kjolen - den er heller ikke brugt meget. Hvad siger du til det?

Hopper fra med bukserne, men det andet for 140 inkl ?

Anmeld

8. januar 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Hopper fra med bukserne, men det andet for 140 inkl ?

Hvis du tager bukserne med, kan vi sige 200 kr. inkl. for alle delene? Porto er nok hvertfald 30 kr.

Anmeld

8. januar 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Hvis du tager bukserne med, kan vi sige 200 kr. inkl. for alle delene? Porto er nok hvertfald 30 kr.

Havde ikke opdaget det var mærkevare bukser, og vil ikke give så meget for et par brugte bukser

Anmeld

8. januar 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Havde ikke opdaget det var mærkevare bukser, og vil ikke give så meget for et par brugte bukser

Men det var derfor jeg sagde 200 inkl. alt.  Så får du dem til omkring 30 kr., fordi porto er så dyrt.

Men for det andet kan vi sige de 140 også kan vi dele portoen. Alle dele pånær natdragt er fulstændigt nyt, så jeg synes i forvejen det er billigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.