Pigetøj str 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.696 visninger
43 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Kofoed.

Lukker tråden når handlerne er færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Mangler noget sødt pigetøj i str 68. Der må meget gerne være Hello Kitty, Barbapapa og I MOM/DAD. Derudover mangler jeg langærmet slå om bodys og HVIDE strømpebukser (har søgt i h&m, men der var den størrelse så udsolgt, der samme i brugsen).

Har i også noget i 74, 80 eller 86, så sig endelig til.

Jeg har rigtig meget pige tøj i alle størrelserne. Men desværre ikk Kitty eller Mom&Dad tøj - Kitty har du jo købt.
Men hvis du er interesseret, kan jeg tage billeder af det som du søger.. 

Anmeld

4. januar 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Jeg har rigtig meget pige tøj i alle størrelserne. Men desværre ikk Kitty eller Mom&Dad tøj - Kitty har du jo købt.
Men hvis du er interesseret, kan jeg tage billeder af det som du søger.. 

Gerne gerne ja du er god at købe fra

Anmeld

4. januar 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Gerne gerne ja du er god at købe fra

Tak. 

Men er det bare sådan lidt det hele af tøj? Eller noget mere end andet? Jeg har hvertfald body'er og strømpebukser - skal tage billeder i morgen når Emilie er stået op, fo det er på hendes værelse tøjet..

Anmeld

4. januar 2012

Kofoed.

Tak. 

Men er det bare sådan lidt det hele af tøj? Eller noget mere end andet? Jeg har hvertfald body'er og strømpebukser - skal tage billeder i morgen når Emilie er stået op, fo det er på hendes værelse tøjet..

Jamen har bare ikke rigtig noget fedt tøj i 68, kun natdragter (som der er masser af) og kjoler, men der mangler de hvide strømpebukser. Og skal ikke have flere kortærmet bodyer. Men har du mere barbapapa, så sig endelig til

(Pt har hun en sparkedragt på der ligner den er fra slutningen af 90'erne, det er bare ikke mig)

Anmeld

4. januar 2012

Mette.

Kofoed. skriver:

Jamen har bare ikke rigtig noget fedt tøj i 68, kun natdragter (som der er masser af) og kjoler, men der mangler de hvide strømpebukser. Og skal ikke have flere kortærmet bodyer. Men har du mere barbapapa, så sig endelig til

(Pt har hun en sparkedragt på der ligner den er fra slutningen af 90'erne, det er bare ikke mig)

Jeg går lige i gemmerne i morgen og tager billeder til dig. SÅ kan du se om der er noget som kan bruges..

Anmeld

4. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

har lige lagt lidt ind for 5min siden...

Anmeld

4. januar 2012

Kofoed.

Mette. skriver:

Jeg går lige i gemmerne i morgen og tager billeder til dig. SÅ kan du se om der er noget som kan bruges..

Ok

Anmeld

4. januar 2012

Kofoed.

Oliver&Troia <3 skriver:

har lige lagt lidt ind for 5min siden...

Det vil jeg lige tjekke så

Anmeld

5. januar 2012

Lunae

Kofoed. skriver:

Mangler noget sødt pigetøj i str 68. Der må meget gerne være Hello Kitty, Barbapapa og I MOM/DAD. Derudover mangler jeg langærmet slå om bodys og HVIDE strømpebukser (har søgt i h&m, men der var den størrelse så udsolgt, der samme i brugsen).

Har i også noget i 74, 80 eller 86, så sig endelig til.

Jeg har en del tøj til salg. Du kan tjekke min profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.