Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
amalfine skriver: Jeps, du får et her Som du kan se er det en klassisk pusletaske til en barnevogn, hvor der er gode rum til alt, du har behov for
Jeps, du får et her Som du kan se er det en klassisk pusletaske til en barnevogn, hvor der er gode rum til alt, du har behov for
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flodkilling skriver: jeg har en fra fairytale. men den er bestemt ikke sort men den er helt ny og sælges MEGET billigt da der er en lille farve fejl på den
jeg har en fra fairytale. men den er bestemt ikke sort men den er helt ny og sælges MEGET billigt da der er en lille farve fejl på den
RikkeRasmussen skriver:Da den barnevogn jeg har købt, ikke har pusletaske med, manglet jeg sådan en.. Er der nogle der ligger inde med sådan en, til rimlige penge, den må gerne være i sort, ellers har jeg ingen krav
Jeg har godt nok ikke nogen til salg, men har selv lige købt en anden sorterings pusletaske fra Gaia og Ko. Den er superfin, jeg kan slet ingen fejl finde på den Nypris er 749 kr, jeg har givet 100 kr + 35 kr i porto. Der var flere gode tilbud på www.babyhome.dk
Bare et tip
dorthemus skriver: Jeg har en mørkegrå der passer til både mor og far
Jeg har en mørkegrå der passer til både mor og far
NNL skriver: Jeg har godt nok ikke nogen til salg, men har selv lige købt en anden sorterings pusletaske fra Gaia og Ko. Den er superfin, jeg kan slet ingen fejl finde på den Nypris er 749 kr, jeg har givet 100 kr + 35 kr i porto. Der var flere gode tilbud på www.babyhome.dk Bare et tip
RikkeRasmussen skriver: Ja den ser da meget fin ud Hvad tænker du af pris for den?
Ja den ser da meget fin ud Hvad tænker du af pris for den?
Jeg tænker 140 inkl. porto
RikkeRasmussen skriver:Har du evt. et billede af den? og pris for den?
RikkeRasmussen skriver: Den ser super smart ud, hvad har du tænkt af pris?
Den ser super smart ud, hvad har du tænkt af pris?
150 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128