Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RikkeRasmussen skriver: Da den barnevogn jeg har købt, ikke har pusletaske med, manglet jeg sådan en.. Er der nogle der ligger inde med sådan en, til rimlige penge, den må gerne være i sort, ellers har jeg ingen krav
Da den barnevogn jeg har købt, ikke har pusletaske med, manglet jeg sådan en.. Er der nogle der ligger inde med sådan en, til rimlige penge, den må gerne være i sort, ellers har jeg ingen krav
Hvilken slags pusletaske tænker du ?
Sådan en klassisk pusletaske der tit hører med til barnevognen eller ?
Jeg har en sort en liggende, du kan få den for 40 kr. + porto..
KarinaB. skriver: Hvilken slags pusletaske tænker du ? Sådan en klassisk pusletaske der tit hører med til barnevognen eller ? Jeg har en sort en liggende, du kan få den for 40 kr. + porto..
RikkeRasmussen skriver: Jeg tænker bare på sådan en almindelig en, har du evt. et billede af din du kunne sende til mig?
Jeg tænker bare på sådan en almindelig en, har du evt. et billede af din du kunne sende til mig?
Jeps, men det bliver først i aften når jeg kommer hjem
Hejsa,Har du fundet en pusletaske? Ellers har jeg en olivengrøn Emmaljunga liggende, hvor vi kan finde ud af en god prisMvh Pernille
Har ovenfor skrevet til dig, men glemte at citere...
amalfine skriver: Har ovenfor skrevet til dig, men glemte at citere...
RikkeRasmussen skriver: Har du evt. et billede af den ?
Har du evt. et billede af den ?
Jeps, du får et her Som du kan se er det en klassisk pusletaske til en barnevogn, hvor der er gode rum til alt, du har behov for
jeg har en fra fairytale. men den er bestemt ikke sort men den er helt ny og sælges MEGET billigt da der er en lille farve fejl på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128