Æl ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Moar2012

Ja har lige et hurtigt ? omkring æl..

Nu har jeg testet i 14 dage snart og nr 2 streg er blevet tydligere og tydeligere (Ikke positiv tydelig) men så i dag da jeg tester er der kun 1 streg hmm .. 

Betyder det jeg har haft æl men ikke testet det eller kan den godt blive utydelig sådan ligepludselig uden jeg har haft æl??

Håber i forstår hvad jeg mener:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Moar2012

Slet ingen der ved noget??

Anmeld

5. januar 2012

Moar2012

Moar2012 skriver:

Nu har jeg testet i 14 dage snart og nr 2 streg er blevet tydligere og tydeligere (Ikke positiv tydelig) men så i dag da jeg tester er der kun 1 streg hmm .. 

Betyder det jeg har haft æl men ikke testet det eller kan den godt blive utydelig sådan ligepludselig uden jeg har haft æl??

Overhovedet ingen

Anmeld

5. januar 2012

Rockertand

Moar2012 skriver:

Det vides ikke med sikkerhed - du kan sagtens have haft ægløsning, men der er jo også den mulighed, at dette var en cyklus, hvor du ikke havde ægløsning. Du må teste på forventet mens-dag, og så krydses der fingre for, at I har ramt et fint, flot æg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.