Muhmi skriver:
Er fuldstændig tosset med din tush 
Jamen, der bliver jo også født flere drengebørn end piger, så sansynligheden er jo større og derfor et næsten sikkert gæt 
Er der et køn du helst vil have? Og ja du vil bare gerne have en sund og rask baby med ti fingre, tæer og alt det der, men vil du helst have en pige eller en dreng? 
Jo tak, er også glad for den, dog skulle jeg ha tegnet den op her sidst i denne måned, men det må jo vente 
altså,, til at starte med var jeg ret sikker på vi fik en pige, fordi jeg altid har sagt, at jeg ville få en pige først
meeen, så alle test jeg tog, sagde en dreng, - og har fået en pige hund, som er min 'baby' , så det kan jo godt være at jeg troede rigtig, men at det bare ikke var en mennekse baby, men min hund - for hun var heller ikke planlagt 
nåe, men til svaret
- jeg er begyndt at tro vi får en dreng, så nu jeg indstillet på det, og da jeg troede vi skulle ha en pige, blev jeg skuffet ved tanken om en dreng, nu det omvendt, så ja og nej vil jeg sige, får vi en pige, så indstiller jeg mig på det, og bliver glad for det
sorrrrry, lid laangt