14+0 :) gæt på køn :$

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.380 visninger
32 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

GønskE

Som tiden dog flyver afsted!

Nu er jeg allerede 14+0, og har været til mit første jordmorbesøg

HVIS I TØR GÆTTE PÅ KØN, SÅ KOM ENDELIG FRISK

vi er så utålmodige med at vente på, at få kønnet at vide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

Som tiden dog flyver afsted!

Nu er jeg allerede 14+0, og har været til mit første jordmorbesøg

HVIS I TØR GÆTTE PÅ KØN, SÅ KOM ENDELIG FRISK

vi er så utålmodige med at vente på, at få kønnet at vide

Jeg tror det bliver en dreng :-) det ligner min mave da jeg var så langt henne, og jeg skal have en lille dreng!!

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

EKBJ skriver:

Jeg tror det bliver en dreng :-) det ligner min mave da jeg var så langt henne, og jeg skal have en lille dreng!!

Alle steder vi har taget tests på nettet, er resultatet blevet en dreng hver gang det er vi også begyndt at tro, men intet er jo sikkert endnu, desværre.. - selvom for os, er kønnet ligegyldigt, men man vil jo så gerne handle ind allerede nu

Anmeld

4. januar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

Alle steder vi har taget tests på nettet, er resultatet blevet en dreng hver gang det er vi også begyndt at tro, men intet er jo sikkert endnu, desværre.. - selvom for os, er kønnet ligegyldigt, men man vil jo så gerne handle ind allerede nu

Jeg havde en fornemmelse af at det blev en dreng og sørme om jeg ikke fik ret hehe

For mig var det også ligegyldigt hvilket køn det blev! Men ville så gerne vide det fordi jeg følte mig så langt bagud med indkøb af babytøj osv

Hvornår har du køns-skanning?  

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

EKBJ skriver:

Jeg havde en fornemmelse af at det blev en dreng og sørme om jeg ikke fik ret hehe

For mig var det også ligegyldigt hvilket køn det blev! Men ville så gerne vide det fordi jeg følte mig så langt bagud med indkøb af babytøj osv

Hvornår har du køns-skanning?  

først 10/2 - og synes bare der er laaaang tid til,

har allerede fundet det udstyr jeg vil have, hvis det bliver en dreng, og er så bange for, at de ikke har det til den tid, hvis vi nu skal ha en dreng

Anmeld

4. januar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

først 10/2 - og synes bare der er laaaang tid til,

har allerede fundet det udstyr jeg vil have, hvis det bliver en dreng, og er så bange for, at de ikke har det til den tid, hvis vi nu skal ha en dreng

Det der bekymre mig mest lige nu, er om min kæreste og jeg når og få lejlighed inden maj :/ 

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

EKBJ skriver:

Det der bekymre mig mest lige nu, er om min kæreste og jeg når og få lejlighed inden maj :/ 

den bekymring var jeg gså bange for at få, men vi har fundet den flotteste og bedste lejlighed, og skal snakke med udlejeren på tirsdag omkring pris og sådan - og får vi en god pris på den månedlige husleje, så det vores 1/3 - 111 km2

og vi har kigget på ny lejlighed i 1,5 år nu, så Håber

har i kigget på noget? fx i et bolig selskab og lignende

Anmeld

4. januar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

den bekymring var jeg gså bange for at få, men vi har fundet den flotteste og bedste lejlighed, og skal snakke med udlejeren på tirsdag omkring pris og sådan - og får vi en god pris på den månedlige husleje, så det vores 1/3 - 111 km2

og vi har kigget på ny lejlighed i 1,5 år nu, så Håber

har i kigget på noget? fx i et bolig selskab og lignende

Vi har lige sendt en ansøgning ind til to boligforeninger om at komme på vente liste til nogle bestemte boligere i Ribe så håber der sker noget inden maj. Ellers må vi jo finde en plan B  

Anmeld

4. januar 2012

GønskE

EKBJ skriver:

Vi har lige sendt en ansøgning ind til to boligforeninger om at komme på vente liste til nogle bestemte boligere i Ribe så håber der sker noget inden maj. Ellers må vi jo finde en plan B  

i burde kunne komme hurtigere til i boligselskaber, ved at i venter barn det kan man ringe og fortælle,

Anmeld

4. januar 2012

EKBJ

GønskE skriver:

i burde kunne komme hurtigere til i boligselskaber, ved at i venter barn det kan man ringe og fortælle,

Det skulle vi skrive ned på papierne så det er de klar over!! HELDIGVIS. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.