Nupo og motion???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

har fuldt en lille smule med i dit vægttab, du er bare super sej

jeg tænkte på spiser du supperne også? har hørt at de smager lidt specielt , hvad kan man gøre for at de  smager lidt bedre ?

det ved jeg slet ikke spiste ikke suppen for efter min operation skulle jeg leve af suppe....

men nogle kvikker nupoen op med lidt bær eller minimælk så giver den lidt mere men den smager nu bedre

men du må jo også gerne spise de nupo bar der er lavet bare der er samme kcal som i drikken ellers kan du tage lidt fra...

og mange tak hvor er du bare super sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

DitteFisk

Babyklar skriver:

og hvordan går det ? når du ikk træner ved siden af

Jamen jeg håber det går godt har kun været i gang siden mandag. Jeg spiser det ene måltid om dagen, ellers er det næsten ikke til at holde ud at drikke det der pulver hele dagen Meen jeg skal holde ud måneden ud

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

Gigl skriver:

Jamen jeg håber det går godt har kun været i gang siden mandag. Jeg spiser det ene måltid om dagen, ellers er det næsten ikke til at holde ud at drikke det der pulver hele dagen Meen jeg skal holde ud måneden ud

skal du bare være på det i en månede ? .. hvad forventer du at tabe dig ?

Anmeld

4. januar 2012

Hougaard92

Jeg tog nupo i 14 dage konstant, og det energien var ikke så høj for mig som den er når jeg spiser "rigtig" mad

jeg kan ikke gøre det igen som at tage det som det eneste mad, som at supplere som mellemmåltider ville jeg godt kunne, men at gøre det konstant kan jeg ikke - det var alt for hårdt både psykisk og fysisk.

Jeg kunne bedst lide jordbæren

Suppen med kylling er vildt god, og også grønsagsuppen er god .
Held og lykke til dig, håber du får et godt resultat

vil bare lige minde dig på du skal passe på når du er færdig, da du kan risikere at tage alle kiloene på igen - det gjorde jeg

Anmeld

4. januar 2012

DitteFisk

Babyklar skriver:

skal du bare være på det i en månede ? .. hvad forventer du at tabe dig ?

Ja, kun denne måned. Jeg mangler nemlig kun at tabe de sidste 3-4 kg, for at få den flade mave igen

Anmeld

4. januar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

ja jeg tænker lidt at man da må være total død for energi hvis man kun får ca. 600 kcal om dagen + motion ved siden af

jeg er lige begyndt på kuren idag , og jeg har sat min daglige indtag på 4-5 breve og et aftensmåltid, ellers vil jeg simpelthen ikke kunne holde det  jeg regner med jeg vil op på mellem 800-1000 kcal om dagen , for hvis jeg skal dyrke motion så bliver jeg dælme nødt til at have noget mere energi !

hvordan gør i og hvilken slags motion ?

Jeg kunne ikke løbe mens jeg KUN spiste nupo, suppe, bar, shake osv. Jeg spiser derfor et normalt måltid om morgen og om aften (havregryn til morgenmad og sundt mad til aften), imellem der tager jeg nupo shake og bar, alt imens jeg spiser frugt. Det er det eneste der har hjulpet på mig, og det fungere rigtig godt.

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

Gigl skriver:

Ja, kun denne måned. Jeg mangler nemlig kun at tabe de sidste 3-4 kg, for at få den flade mave igen

jeg ville gerne tabe 5

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg kunne ikke løbe mens jeg KUN spiste nupo, suppe, bar, shake osv. Jeg spiser derfor et normalt måltid om morgen og om aften (havregryn til morgenmad og sundt mad til aften), imellem der tager jeg nupo shake og bar, alt imens jeg spiser frugt. Det er det eneste der har hjulpet på mig, og det fungere rigtig godt.

tror også jeg ville dø hvis skulle nøjes med kun Nupo. ville simpelthen savne at have noget at tygge i,  plus at jeg nok ville få det svært når jeg skal vende tilbage til kun mad igen, så tror også det godt at der et ''normalt'' måltid eller to under nupo'kuren.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

Jeg tog nupo i 14 dage konstant, og det energien var ikke så høj for mig som den er når jeg spiser "rigtig" mad

jeg kan ikke gøre det igen som at tage det som det eneste mad, som at supplere som mellemmåltider ville jeg godt kunne, men at gøre det konstant kan jeg ikke - det var alt for hårdt både psykisk og fysisk.

Jeg kunne bedst lide jordbæren

Suppen med kylling er vildt god, og også grønsagsuppen er god .
Held og lykke til dig, håber du får et godt resultat

vil bare lige minde dig på du skal passe på når du er færdig, da du kan risikere at tage alle kiloene på igen - det gjorde jeg

jeg er forberedt så godt jeg nu kan være til når jeg er ''færdig'' med kuren, regner med at jeg ikke vil dyrke alt for meget motion under kuren (lidt styrketræning et par gange i ugen,+ en lang gåtur hver dag med eller uden barnevognen) når jeg så skal vende tilbage til kun mad igen vil jeg gradvist sætte motionen op, altså gå i motionscenter i stedet for, så jeg kan forbrænde lidt mere.håber ikke det var for inviklet, men i mit hovede lyder det ret fornuftigt hehe

Anmeld

5. januar 2012

Hougaard92

Anonym skriver:

jeg er forberedt så godt jeg nu kan være til når jeg er ''færdig'' med kuren, regner med at jeg ikke vil dyrke alt for meget motion under kuren (lidt styrketræning et par gange i ugen,+ en lang gåtur hver dag med eller uden barnevognen) når jeg så skal vende tilbage til kun mad igen vil jeg gradvist sætte motionen op, altså gå i motionscenter i stedet for, så jeg kan forbrænde lidt mere.håber ikke det var for inviklet, men i mit hovede lyder det ret fornuftigt hehe

Det gør det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.