Nupo og motion???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.980 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

ja jeg tænker lidt at man da må være total død for energi hvis man kun får ca. 600 kcal om dagen + motion ved siden af

jeg er lige begyndt på kuren idag , og jeg har sat min daglige indtag på 4-5 breve og et aftensmåltid, ellers vil jeg simpelthen ikke kunne holde det  jeg regner med jeg vil op på mellem 800-1000 kcal om dagen , for hvis jeg skal dyrke motion så bliver jeg dælme nødt til at have noget mere energi !

hvordan gør i og hvilken slags motion ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

ja jeg tænker lidt at man da må være total død for energi hvis man kun får ca. 600 kcal om dagen + motion ved siden af

jeg er lige begyndt på kuren idag , og jeg har sat min daglige indtag på 4-5 breve og et aftensmåltid, ellers vil jeg simpelthen ikke kunne holde det  jeg regner med jeg vil op på mellem 800-1000 kcal om dagen , for hvis jeg skal dyrke motion så bliver jeg dælme nødt til at have noget mere energi !

Jeg spiser også Nupo, og ét alm. måltid om dagen som supplement. Men jeg træner ikke samtidig. Tror godt jeg kunne, dog. 

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

Gigl skriver:

Jeg spiser også Nupo, og ét alm. måltid om dagen som supplement. Men jeg træner ikke samtidig. Tror godt jeg kunne, dog. 

og hvordan går det ? når du ikk træner ved siden af

Anmeld

4. januar 2012

FogL

Anonym skriver:

Du skal ikke kun have 600 kcal om dagen, det er der ikke nok næring i, men du skal nedsætte det drastisk i stedet.. Evt som en anden skrev, ved at spise et normalt måltid og resten nupo.. Så kan du også sagtens motionere ved siden af. Det behøver ikke være meget, men lidt er bedre end ingenting (og motion er altid godt

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Du skal ikke kun have 600 kcal om dagen, det er der ikke nok næring i, men du skal nedsætte det drastisk i stedet.. Evt som en anden skrev, ved at spise et normalt måltid og resten nupo.. Så kan du også sagtens motionere ved siden af. Det behøver ikke være meget, men lidt er bedre end ingenting (og motion er altid godt

tak for svar ! jeg tænker måske lidt styrketræning et par gange i ugen (som jeg plejer) og nogen ok lange gåtur

Anmeld

4. januar 2012

FogL

Anonym skriver:

tak for svar ! jeg tænker måske lidt styrketræning et par gange i ugen (som jeg plejer) og nogen ok lange gåtur

Det lyder som en god plan. Da jeg arbejde i et fitness center fik jeg også at vide, at det er godt at variere de forskellige træningstyper  

Anmeld

4. januar 2012

FogL

Smager det egentlig godt? Kunne nemlig godt overveje at hoppe på nupo når jeg har født osv.. 

Anmeld

4. januar 2012

B&J

da jeg drak nupo drak jeg 6brev om dage og dyrkede motion 3gange om ugen....

og jo det var hårdt når man også var på arbejde jeg var helt død bagefter...

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Smager det egentlig godt? Kunne nemlig godt overveje at hoppe på nupo når jeg har født osv.. 

altså det er ikke særlig lækkert . faktisk slet ikke ! men det er jo bare hvad jeg syntes  jeg vil anbefale man lige smider det i køleskabet en halv time inden man spiser/drikker det, så er det ikke så melet eller hvad man lige skal kalde det, og kakao er den bedste af dem , har ikke prøvet suppen endnu, men har købt den med kylling

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

da jeg drak nupo drak jeg 6brev om dage og dyrkede motion 3gange om ugen....

og jo det var hårdt når man også var på arbejde jeg var helt død bagefter...

har fuldt en lille smule med i dit vægttab, du er bare super sej

jeg tænkte på spiser du supperne også? har hørt at de smager lidt specielt , hvad kan man gøre for at de  smager lidt bedre ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.