Billige flyvedragter hos name it!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Trolde_mor

michelledam skriver:

Hi hi jeg har også været inde og bestille til Isabella samt en jakke og de der futter. Det er vildt billigt. Så nu er hun også klar til vinterens hårde kulde hvis der kommer noget altså heheh

Det er bare super Er dejligt at vide man har vinterovertøj, til sine børn, og kan have super god samvittighed hvad prisen angår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Moar2011

Trolde_mor skriver:

der er hun 1 år, så har købt str 86. Kian bruger stort 80 nu og er lidt over et år

okey min søn er 9mdr her den 16 han bruger 80 nu, men så smør jeg det os lidt op i ærmerne.

Anmeld

4. januar 2012

lulleh

Jeg købte en flyverdragt til Johannes i november hos name it til lige godt 700kr :/ skulle da vist ha ventet lidt :/ 

Anmeld

4. januar 2012

Trolde_mor

Babyklar skriver:

okey min søn er 9mdr her den 16 han bruger 80 nu, men så smør jeg det os lidt op i ærmerne.

Kian hr brugt 80 længe, og det samme med 86. Har brugt 86 siden sommerferien (juli/august) og blev født 6 okt. og bruger det endnu

Anmeld

4. januar 2012

Trolde_mor

lulleh skriver:

Jeg købte en flyverdragt til Johannes i november hos name it til lige godt 700kr :/ skulle da vist ha ventet lidt :/ 

Aww ej det var da super ærgerligt... Er det til denne vinter, eller var det til næste vinter?

Vi købte en i kære børn til 400 vi skal op og have penge tilbage for hehe

Anmeld

4. januar 2012

stm2812

Trolde_mor skriver:

Den er lige så tyk/tynd som dem vi kiggede på i babysam. Har kun set rigtig tykke i små str. Men fra 92, syntes jeg de bliver tyndere.. Kan selvfølgelig være en tilfældighed. Den er vandafvisende 1500 mm.

Okay tusind tak Prøver i hvert fald at købe den.. fandt også en masse andet, og ellers er det jo ikke s mange penge der er spildt på den ;D

Anmeld

4. januar 2012

Trolde_mor

Okay tusind tak Prøver i hvert fald at købe den.. fandt også en masse andet, og ellers er det jo ikke s mange penge der er spildt på den ;D

Hehe ja, der er meget lækkert

Ja, og ellers kan du jo bruge dem til nød, hvis den anden lige skal vaskes

Anmeld

4. januar 2012

lulleh

Trolde_mor skriver:

Aww ej det var da super ærgerligt... Er det til denne vinter, eller var det til næste vinter?

Vi købte en i kære børn til 400 vi skal op og have penge tilbage for hehe

Den her vinter . Og den er nu blevet for lille

Anmeld

5. januar 2012

stm2812

Trolde_mor skriver:

Hehe ja, der er meget lækkert

Ja, og ellers kan du jo bruge dem til nød, hvis den anden lige skal vaskes

ja lige præcis er i hvert fald sindsygt billigt ;D

Anmeld

5. januar 2012

Trolde_mor

lulleh skriver:

Den her vinter . Og den er nu blevet for lille

aww Men så kan du jo gå ind og køber til næste vinter og evt en ny til denne? og sælge den du har købt der er blevet for lille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.