Billige flyvedragter hos name it!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Trolde_mor

Jeg har netop købt flyvedragt til både Kian og lillesøster hos name it. En til Kian til næste år og til lillepigen året efter.Det er dejligt med gode tilbud og så skal man da ikke tænke på det når vinteren kommer

Før 329 - nu 66 kr!

Syntes lige at jeg ville dele, så I andre har chancen for at benytte jer af et godt tilbud

I kan finde dem i blå og lyserød under Mini og så SALE

http://dk.bestseller.com/name-it/outerwear/MINIWINDWHOLESUIT/13070689,da_DK,pd.html?dwvar_13070689_colorPattern=13070689_LAGOON

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Maja_4000

Det var godt nok billigt

Anmeld

4. januar 2012

Trolde_mor

Ja, ikke? Har netop modtaget dem med posten og de er altså lækre

Og så var det jeg tænkte at jeg da bliver nødt til lige at dele med jer alle herinde

Anmeld

4. januar 2012

Nalle

Ja hold da op, var lige inde og købe en vinterjakke til både Victoria og Sebastian 270,-

Anmeld

4. januar 2012

musse1

det er vildt billigt bare ærgerligt de store størrelser er væk, nu man plejer og købe name it overtøj til drengene 

Anmeld

4. januar 2012

Mother-love

Hi hi jeg har også været inde og bestille til Isabella samt en jakke og de der futter. Det er vildt billigt. Så nu er hun også klar til vinterens hårde kulde hvis der kommer noget altså heheh

Anmeld

4. januar 2012

stm2812

Trolde_mor skriver:

Jeg har netop købt flyvedragt til både Kian og lillesøster hos name it. En til Kian til næste år og til lillepigen året efter.Det er dejligt med gode tilbud og så skal man da ikke tænke på det når vinteren kommer

Før 329 - nu 66 kr!

Syntes lige at jeg ville dele, så I andre har chancen for at benytte jer af et godt tilbud

http://dk.bestseller.com/name-it/outerwear/MINIWINDWHOLESUIT/13070689,da_DK,pd.html?dwvar_13070689_colorPattern=13070689_LAGOON

iih kiggede lige på pigemodellen.. men en ting jeg ikke lige kan se er tykkelsen.. Er den meget tynd eller kan den sagtens bruges nu her hvor det er koldt? Jeg er nemlig på udkig efter en ny da den hun har nu er rigtig lækker, dog er den ikke vandafvisende...

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

Trolde_mor skriver:

Før 329 - nu 66 kr!

hvordan ved du hvad str din lille pige bruger til næste år ?

Anmeld

4. januar 2012

Trolde_mor

Babyklar skriver:

hvordan ved du hvad str din lille pige bruger til næste år ?

der er hun 1 år, så har købt str 86. Kian bruger stort 80 nu og er lidt over et år

Anmeld

4. januar 2012

Trolde_mor

iih kiggede lige på pigemodellen.. men en ting jeg ikke lige kan se er tykkelsen.. Er den meget tynd eller kan den sagtens bruges nu her hvor det er koldt? Jeg er nemlig på udkig efter en ny da den hun har nu er rigtig lækker, dog er den ikke vandafvisende...

Den er lige så tyk/tynd som dem vi kiggede på i babysam. Har kun set rigtig tykke i små str. Men fra 92, syntes jeg de bliver tyndere.. Kan selvfølgelig være en tilfældighed. Den er vandafvisende 1500 mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.