Hvornår popper navlen? (billede af min forsvindende navle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Benjamins'mor

Min var som den altid havde været under hele graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Isabella_mor

min poppede aldrig.. den blev bare helt flad..

Anmeld

4. januar 2012

Mother-love

Tror det er forskelligt for min gjorde der allerede da jeg var omkring uge 30 tror det var. Hehe men nu har jeg også haft sådan en navle der stak ud indtil jeg var godt 13 år så den har nok lidt nemmere ved at poppe ud og så havde jeg også en kæmpe mave med massere af plads til Isabella selv tilsidst da jeg skulle føde. Det sagde jordmoderen. Og Isabella lå også og vendte og drejede sig fra side til side indtil hun kom ud

Anmeld

4. januar 2012

VNB

NNL skriver:

Det lyder godt Sammenligner også mig selv lidt med dig da du ventede Viktor. Synes vi har fulgtes godt ad indtil nu med alting i stort set de samme uger

Kommer også lige med nogle nye mavebilleder en af dagene, så du rigtigt kan se

ja det er da faktisk helt (u)hyggeligt som vores graviditeter har mindet om hinanden! hihihi  men vi er jo også familie 

her kan du se min navle på termins dagen 40+0. Udspilet til briste-bunket med ikke poppet. og ingen strækmærke over piercingen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2012

NNL

VNB skriver:

ja det er da faktisk helt (u)hyggeligt som vores graviditeter har mindet om hinanden! hihihi  men vi er jo også familie 

her kan du se min navle på termins dagen 40+0. Udspilet til briste-bunket med ikke poppet. og ingen strækmærke over piercingen. 

Hehe, ja det er da lige før det hele rævner

Synes det er dejligt at jeg kan have dig at sammenligne mig selv og maven lidt med, det er så hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.