Hvornår popper navlen? (billede af min forsvindende navle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.392 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

NNL

Hej Piger

Lige et navle-spørgsmål til jer hvis navler tidligere er poppet ud - hvornår gjorde den det, og hvor "slemt" blev det??

Jeg er 22+1 i dag, og nedenfor kan I se udviklingen af min ellers meget dybe navle. Troede jeg kunne undgå "bulen", men det sker vist ikke Andre der har det lige sådan på dette tidspunkt?

Knus NNL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

-Sigrid-

Jeg så også sådan ud, men i 38+3 er den stadig ikke poppet 

Anmeld

4. januar 2012

NNL

-Sigrid- skriver:

Jeg så også sådan ud, men i 38+3 er den stadig ikke poppet 

Tak, så prøver jeg at bevare "håbet" lidt endnu

Anmeld

4. januar 2012

VNB

min poppede aldrig helt  men den så ud som din gør nu fra ca uge 20 til uge 40+4  og sikke stor og fin du bliver! jøsses hvor går tiden bare hurtigt!!!!! 

Anmeld

4. januar 2012

NNL

VNB skriver:

min poppede aldrig helt  men den så ud som din gør nu fra ca uge 20 til uge 40+4  og sikke stor og fin du bliver! jøsses hvor går tiden bare hurtigt!!!!! 

Det lyder godt Sammenligner også mig selv lidt med dig da du ventede Viktor. Synes vi har fulgtes godt ad indtil nu med alting i stort set de samme uger

Kommer også lige med nogle nye mavebilleder en af dagene, så du rigtigt kan se

Anmeld

4. januar 2012

Min gjorde det omkring uge 29/30.

Og endte med at se sådan ud. Ikke særlig charmerende!     Fik iøvrigt et strækmærke over min piercing! hehe... Men det er ikke til at se nu, heldigvis! Bliver spændende om det popper frem næste gang!?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2012

Caroline86

min poppede aldrig

Anmeld

4. januar 2012

NNL

Tilmeldt skriver:

Min gjorde det omkring uge 29/30.

Og endte med at se sådan ud. Ikke særlig charmerende!     Fik iøvrigt et strækmærke over min piercing! hehe... Men det er ikke til at se nu, heldigvis! Bliver spændende om det popper frem næste gang!?

Sikke en fin mave!! Og det ser da slet ikke slemt ud med navlen...

Anmeld

4. januar 2012

MariaJ

Min poppede aldrig i første graviditet. Denne gang er det kommet hurtigt (ca uge 21).

Anmeld

4. januar 2012

Nille-pigen

jeg er nu 33+4 i dag og min navle er stadig indadgående, dog er der kun ca 1 cm til bunden nu, men jeg tvivler på at min når at poppe... 

og sikke en fin mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.