Erfaringer med testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg testede negativ i går, og smarte mig var overbevidst over, at jeg forventede mens igår(havde glemt min kalender på jobbet).

Nu viser det sig, at i dag er dagen, hvor jeg forventer mens. Men jeg tænker, at en dag ikke gør forskellen.

Altså, havde jeg været gravid ville jeg vel kunne have set det i går.

Hvor er det pisse irriterende. Vil have en blob i maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg testede negativ i går, og smarte mig var overbevidst over, at jeg forventede mens igår(havde glemt min kalender på jobbet).

Nu viser det sig, at i dag er dagen, hvor jeg forventer mens. Men jeg tænker, at en dag ikke gør forskellen.

Altså, havde jeg været gravid ville jeg vel kunne have set det i går.

Hvor er det pisse irriterende. Vil have en blob i maven..

Det er ikke sikkert. 1 dag kan faktisk godt gøre forskellen. Jeg vil dog vente med at teste til imorgen igen hvis jeg var dig.
Jeg selv testede 4+0 og 4+1 negativ men 4+4 rimelig positiv..
Så håbet er ikke helt slukket endnu.
Håber der snaart er en blob til jer.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er ikke sikkert. 1 dag kan faktisk godt gøre forskellen. Jeg vil dog vente med at teste til imorgen igen hvis jeg var dig.
Jeg selv testede 4+0 og 4+1 negativ men 4+4 rimelig positiv..
Så håbet er ikke helt slukket endnu.
Håber der snaart er en blob til jer.

Okay. Det svar slog mig ikke helt ud

Jeg har en cyklus på 27 dage(regner jeg stærkt med) og er i dag 3+6(ikke? 28 dage må være 4+0?) Er et fjols til de udregninger der.

Men jeg kan virkelig mærke, hvor inderligt, jeg ønsker det her, når jeg står med den skide test i hånden og venter på to streger.

Tak for dit svar

Anmeld

4. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Okay. Det svar slog mig ikke helt ud

Jeg har en cyklus på 27 dage(regner jeg stærkt med) og er i dag 3+6(ikke? 28 dage må være 4+0?) Er et fjols til de udregninger der.

Men jeg kan virkelig mærke, hvor inderligt, jeg ønsker det her, når jeg står med den skide test i hånden og venter på to streger.

Tak for dit svar

Jo det lyder helt rigtig - dine udregninger. Nogen gange er det også svært at finde hoved og hale i.

Jeg krydser for dig at mens ikke dukker op og at du bare har testet for tidligt iforhold til hvor hurtigt dit HCG dannes.

Jaaah, spændingen er stor.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jo det lyder helt rigtig - dine udregninger. Nogen gange er det også svært at finde hoved og hale i.

Jeg krydser for dig at mens ikke dukker op og at du bare har testet for tidligt iforhold til hvor hurtigt dit HCG dannes.

Jaaah, spændingen er stor.

Er 4-0 i dag. Har endnu ikke fået min mens, og heller ingen tegn på, at den er på vej.

Hm. Jeg tør ikke teste endnu.. Det er sgu nok bare indbildning.

Anmeld

5. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Er 4-0 i dag. Har endnu ikke fået min mens, og heller ingen tegn på, at den er på vej.

Hm. Jeg tør ikke teste endnu.. Det er sgu nok bare indbildning.

Test imorgen . Om ikke andet så for at få vished så du netop undgår at udskyde mens yderligere fordi du blvier mere overbevist om at mens udebliver og du derfor er gravid.
Skuffelsen bliver ikke mindre jo længere man venter med at teste..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Test imorgen . Om ikke andet så for at få vished så du netop undgår at udskyde mens yderligere fordi du blvier mere overbevist om at mens udebliver og du derfor er gravid.
Skuffelsen bliver ikke mindre jo længere man venter med at teste..

Testede med clear blue. Der var ingenting, så er den sag ovre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.