Er min knægt underlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Joan ( Smallie )

Ja for han vil heller se traktor træk end sådan noget som byggemand bob.

Så peger han på computeren og siger traktor og så sprøger jeg ham om han vil se traktortræk så nikker han. Det er så sødt men det er sku da ikke nomalt at en knægt på 1½ vil se traktortræk.

Vi har haft ham med til træk nogen gange sidste år og det optog ham godt nok og jeg er så bare kørt hjem med ham når han skulle sove til middag. Og far er så blevet og se det færdig.

Hold op jeg er spændt på at skal have ham med i år så og så har vi jo også lige lille pigen der skal med. Gad vide om hun bliver lige så glad for traktortræk som Niels.
Ja ja som manden siger, så kan piger også køre traktortræk.

Ej bare lidt bravl herfra. Men kunne da godt tænke mig at vide hvad jeres unger går op i lige i tiden

Joan muligvis med en underlig søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

bette

hehe hvor fedt:-)
mikkel elsker biler, traktor, lastbiler jamen alt der kan køre... han siger altid nøøøøøøjjj seeee når der køre noget han synes er sejt forbi.. kan ikke lade være med at grine af ham..
så det er altså også helt klart favoritten her.. han vil også hellere se biler osv end byggemand bob

Anmeld

4. marts 2009

Kaufie

Her er biler, brandbiler, traktorer og skibe(??) det helt store.... Pegebogen kører KUN på transportmidler - han gider ikke dyrene ret længe før han siger "krakkor" eller "sjiiib"

Rigtige drenge vi har!!

Anmeld

4. marts 2009

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Her er biler, brandbiler, traktorer og skibe(??) det helt store.... Pegebogen kører KUN på transportmidler - han gider ikke dyrene ret længe før han siger "krakkor" eller "sjiiib"

Rigtige drenge vi har!!

Niels går så stadig meget op i dyr. Han kan efterhånden alle dyrelyde.
Når vi køre hjem fra dagpleje sider vi tit og snakker om hvad de forskellig dyr siger og jeg bliver tit overresket over hvor meget han efterhånden kan.

Joan

Anmeld

5. marts 2009

ivfmarie

he he he... sjovt. Malte siger "Krrakkor" og peger på ALT med hjul. Ret belastende når han sidder ved spisebordet og kan se lige ud på en rimelig trafikeret vej .
Jeg tror Malte ville kunne overleve længe hvis han bare får sin "Tzuudt", "dyyiijn" og noget at "Trriick"

Det r sjovt at se hvordan de små personligheder kommer mere og mere frem nu!

Anmeld

5. marts 2009

Plysbjørnen

Laura siger ikke en dyt, dvs. hun kan sige to og holder 2 fingre i vejret....
Og ja så bliver det lige til hej og hov...

Til gengæld har kæresten lært hende at når han siger Liverpool så klapper hun sig på brystet, og siger han Manchester er det hånden i munden og sige bræklyde... Behøver jeg fortælle han er Liverpool fan...

Anmeld

5. marts 2009

Louise mortil4

selvfølgelig kan en pige køre traktortræk, jeg har da gjort det mens jeg var under uddannelse, ikke nogen store steder men lokalt.

Her hjemme er det også traktorer og biler nå ja også dyr, mest hunde der fylder mest i hverdagen, men de er vel lidt miljø skadet fra deres mor af. De kan næsten alle de alm dyrelyde og selvfølgelig kunne de som det første sige hva en ko siger, grisen tog lidt længere. Freja (vores den store) er dog mest til dukker og dukke ting, men hvis hun ser en traktor så skal hun da med ud at køre, rimelig nederen om fåråret når man bor på landet og markerne vrimler med naboernes traktorer.

Anmeld

5. marts 2009

Ny mor

Jeg synes han lyder skøn! Han har bare tidligt fundet ud af, at han er til den ægte vare, ha, ha!

Marius er klart til biler og gravemaskiner. Julius er mere til traktorer og mejetærskere. Han ville også elske traktortræk, er jeg ret sikker på.

- Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.