go go go....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Loggidut

Det er det Tif brøler mens hun spæner gennem huset, jeg ved sgu ikke helt hvor hun har fået det fra, men det kommer altså klokke klart.
Det er da vildt som vores unger begynder at komme med sjove ord...
Kasper kom lige ind i køkkenet og så hørte jeg bare Tif sige: Haaaaaaaaj, og grine helt vildt.

det er utroligt, der kommer jo små mennesker ud af dem nu, små mennesker som kan kommunikere med omverdenen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

linemus

Ha ha - har I nogen i huset der spiller meget CounterStrike el. lign.?

Anmeld

4. marts 2009

Loggidut

linemus skriver:

Ha ha - har I nogen i huset der spiller meget CounterStrike el. lign.?

niks! jeg aner ikke hvor det kommer fra

Anmeld

4. marts 2009

linemus

Loggidut skriver:

Det er det Tif brøler mens hun spæner gennem huset, jeg ved sgu ikke helt hvor hun har fået det fra, men det kommer altså klokke klart.
Det er da vildt som vores unger begynder at komme med sjove ord...
Kasper kom lige ind i køkkenet og så hørte jeg bare Tif sige: Haaaaaaaaj, og grine helt vildt.

det er utroligt, der kommer jo små mennesker ud af dem nu, små mennesker som kan kommunikere med omverdenen!

Og det er nemlig helt utroligt, hvad de gør og siger for tiden. Jeg bliver gang på gang overrasket over ting, de siger eller kan eller beder om. Hvor filan ved de alt det fra?

Blev helt forskrækket (på den sjove måde) da Signe kom med en legetøjspistol en dag og pegede på mig og sagde Bang Bang (ja ja, jeg ved så godt hvor hun har det fra, men alligevel...).

Anmeld

4. marts 2009

Kaufie

Ja, det er helt fantastisk at opleve at de bliver mere og mere bevidste om ALT.

En del kommer fra dagplejen - fx spurgte jeg William en dag om vi skulle danse - og straks begyndte han at dreje rundt og lave hoppebevægelser til han blev så rundtosset han måtte sætte sig ned.

Anmeld

4. marts 2009

Mikkelmusen

Filuca laver ofte tricket med fjernkontrollen. Hun tager den og peger på tv'et og trykker på nogle knapper... Virker det ikke, går hun tættere på... Og til sidst står hun ved tv'et og så må remoten ha nogle bank.... For det har hun set far gøre når den ikke virker!!!

hun siger i øvrigt også puuuter og peger på min pc-skærm...

Det er så vildt med alle de ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.