Navne til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

sofiell89

Vi venter en Line Maria, men i daglig tale bare Line. Så navnet ryger op på 5 navne i alt Kærestens efternavne , og min Oldemors fornavn til mellemnavn.. Mange navne, men vi kunne kun blive enige om det ene, ud af de 20 vi startede med på listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Koen.

Ma-lu skriver:

Jeg elsker navnet  Liam, desværre er der bare mange der begyndt at hedde det, kender 2 fra vores by men babyer der hedder Liam...

Er os helt vild med det, manden skulle lige vænne sig til det, men nu kan Han ikke hedde andet kender ingen der hedder det og ja gjorder jeg så pyt

Anmeld

6. januar 2012

Ma-lu

tanja. skriver:

Er os helt vild med det, manden skulle lige vænne sig til det, men nu kan Han ikke hedde andet kender ingen der hedder det og ja gjorder jeg så pyt

Jeg kendte heller ingen der hed det dengang jeg hørte det ( da min yndlingskollega ventede sig og ville ha det navn, men hun fik 2 piger, vi ik kollegaer mere og snakker ik mere) Så nu må jeg vil gerne nuppe det

Anmeld

7. januar 2012

grøn · ært

Bliver det en pige skal hun hedde Mya Krusemynte <3 Vi er simpelthen helt blæst bagover og dybt forelsket i det!! :-D
Drengenavne "skændes" vi stadig over :-P Vi kan simpelthen ikke blive enige. Det eneste vi er enige om, er Malde Emil. Meeen, det er bare som om at det slet ikke kommer op på siden af Mya Krusemynte. Jeg er faldet pladask for Aslak Emil, men Michael er ikke helt enig desværre.... Så hvis det bliver en dreng, må han altså have tålmodighed med sit navn ;-)

Anmeld

7. januar 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Bliver det en pige skal hun hedde Mya Krusemynte <3 Vi er simpelthen helt blæst bagover og dybt forelsket i det!! :-D
Drengenavne "skændes" vi stadig over :-P Vi kan simpelthen ikke blive enige. Det eneste vi er enige om, er Malde Emil. Meeen, det er bare som om at det slet ikke kommer op på siden af Mya Krusemynte. Jeg er faldet pladask for Aslak Emil, men Michael er ikke helt enig desværre.... Så hvis det bliver en dreng, må han altså have tålmodighed med sit navn ;-)

Jeg kan godt følge dig i, at Malde Emil er lidt mere "ordinært" end Mya Krusemynte... Men det er stadig sødt Godt der er lidt tid til at blive enig endnu

Anmeld

7. januar 2012

llh

Venter en lille dreng og vi har ikke rigtig fået snakket så meget navne endnu men har forelsket mig lidt i Laurits- kan bare ikke rigtig finde ud af om det er for gammeldags..

Anmeld

7. januar 2012

NNL

llh skriver:

Venter en lille dreng og vi har ikke rigtig fået snakket så meget navne endnu men har forelsket mig lidt i Laurits- kan bare ikke rigtig finde ud af om det er for gammeldags..

Det er jo også de lidt gammeldags navne der er "inde" igen nu Hvis ikke det var fordi jeg ikke kan se andre end min hippie-onkel Laurits for mig, ville jeg helt sikkert synes det var super sødt Men kender du ikke det at man ikke kan sætte sig ud over andre med navnet? Hihi...

Anmeld

8. januar 2012

VNB

NNL skriver:

Det er jo også de lidt gammeldags navne der er "inde" igen nu Hvis ikke det var fordi jeg ikke kan se andre end min hippie-onkel Laurits for mig, ville jeg helt sikkert synes det var super sødt Men kender du ikke det at man ikke kan sætte sig ud over andre med navnet? Hihi...

hahahahaha ja sådan har det jeg det lige præcis også! 

Anmeld

25. januar 2012

Majbrit

Sikke mange fine og søde navne til alle maj-børnene! 

Vi har lige fået at vide at vi får en lille pige og er begge blevet vilde med navnet Olivia, som min kæreste foreslog.. Så vi får en lille Olivia

KH Majbrit

Anmeld

26. januar 2012

Fanny Holbech

Jeg venter en dreng, og det navn, som vi begge hælder mest til i øjeblikket  er:

Herman 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.