Navne til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Neej, men det var det andet navn vi var helt vilde med begge to, så det skal hun også bare hedde.. Og kan hun ikke lide navnet Alma, kan hun altid kalde sig for Elisa

Det er rigtigt, så er hun dobbelt sikret med et navn hun kan li Hvor mange efternavne skal hun så have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

JH12

NNL skriver:

Det er rigtigt, så er hun dobbelt sikret med et navn hun kan li Hvor mange efternavne skal hun så have?

Hun skal have kærestens mellemnavn/efternavn, plus mit efternavn.. Så det ryger op i 4 navne..

Anmeld

4. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Hun skal have kærestens mellemnavn/efternavn, plus mit efternavn.. Så det ryger op i 4 navne..

Okay Her holder vi den på 3. Mit mellemnavn og kærestens efternavn

Anmeld

4. januar 2012

EKBJ

NNL skriver:

Hej de dejlige damer

Nu kender jeg selvfølgelig svaret fra nogle af jer, men vil gerne høre om I har fundet navnet til lillen? Og i så fald, om I vil dele??

Også gerne bare hvad I har tænkt på, hvis I ikke er sikre, eller ikke kender / vil kende kønnet...

I min mave ligger der en lille Sigurd

Knus fra NNL

Vi har rigtig mange navne i tankerne, tror vi tager det lidt stille og rolig :-) men vi har da snakket om det!! 

Thomas,   Niels, Zakarias, Mikkel og Jacob. 

Anmeld

4. januar 2012

Ma-lu

Vi kender ikke kønnet endnu, forhåbentlig mandag Men blir det en pige så CLARA, og hvis det blir en dreng så LIAM ELLER NOAM.. - jeg måtte ik få Emilio  

Og NOAM med M og ik som normalt med N  

Vi er dog så meget i tvivl med efternavne. For der vi bestemt ik enige :/

Anmeld

4. januar 2012

Koen.

Ja her har vi jo en Liam Robert, dog kun Liam i det daglige var Han blevet en pige var det blevet en Lina Sofia

Anmeld

4. januar 2012

viben

Ma-lu skriver:

Vi kender ikke kønnet endnu, forhåbentlig mandag Men blir det en pige så CLARA, og hvis det blir en dreng så LIAM ELLER NOAM.. - jeg måtte ik få Emilio  

Og NOAM med M og ik som normalt med N  

Vi er dog så meget i tvivl med efternavne. For der vi bestemt ik enige :/

Ej jeg er så vildt med Noam  - men det er manden ikke  Og nu kan vores ikke hedde andet end Bastian.  

Anmeld

5. januar 2012

Ma-lu

viben skriver:

Ej jeg er så vildt med Noam  - men det er manden ikke  Og nu kan vores ikke hedde andet end Bastian.  

Det ku' jeg vist heller ik rigtig finde ud a om jeg var i starten., men er jeg nok blevet.. 

Bastian havde vi også på tavlen, meen det måtte jeg ikke, for Rasmus havde gået i skole med en Bastian( og han var forfærdelig ) haha... Men jeg synes det flot navn vær i glade for det..

Anmeld

5. januar 2012

Ma-lu

tanja. skriver:

Ja her har vi jo en Liam Robert, dog kun Liam i det daglige var Han blevet en pige var det blevet en Lina Sofia

Jeg elsker navnet  Liam, desværre er der bare mange der begyndt at hedde det, kender 2 fra vores by men babyer der hedder Liam...

Anmeld

5. januar 2012

viben

Ma-lu skriver:

Det ku' jeg vist heller ik rigtig finde ud a om jeg var i starten., men er jeg nok blevet.. 

Bastian havde vi også på tavlen, meen det måtte jeg ikke, for Rasmus havde gået i skole med en Bastian( og han var forfærdelig ) haha... Men jeg synes det flot navn vær i glade for det..

Tak  Det er utroligt hvor meget det betyder - at man kender nogen der hedder det altså  Jeg tror slet ikke jeg kunne vælge et navn som jeg kender nogen der hedder, heller ikke selvom det er en positiv relation  Det er ikke specielt nok så, med mindre det er et familienavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.