Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu som Moar skriver: Wow, det er sejt.. Jeg har været på nupo, men jeg erstattede bare 1 måltid (frokost eller morgenmad) med det, og jeg tabte mig også. Syntes der er flot du kan klare at spise nupo udelukkende!
Wow, det er sejt..
Jeg har været på nupo, men jeg erstattede bare 1 måltid (frokost eller morgenmad) med det, og jeg tabte mig også.
Syntes der er flot du kan klare at spise nupo udelukkende!
Jeg spiser udelukkende nupo fordi jeg undskyld sproget er så pisse træt af at være overvægtig har jeg været hele mit liv, så nu ville jeg tabe mig og gerne hurtigere end normalt men når så vægten lægger mellem 55-60 kg så går jeg på normal sund kost igen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cool! Hvor mange kg mangler du så fra at være i mål?
Det vil nok være en god idé langsomt at trappe op igen med normal kost, så maven og kroppen kan følge med, og så du ikke begynder at tage på igen.. Det var bare en tanke..
Nu som Moar skriver: Cool! Hvor mange kg mangler du så fra at være i mål? Det vil nok være en god idé langsomt at trappe op igen med normal kost, så maven og kroppen kan følge med, og så du ikke begynder at tage på igen.. Det var bare en tanke..
min normal vægt er 66 kg så mangler 13 kg endnu, men ville nemlig fortsætte med at tabe mig til jeg vejer 60 kg også starter jeg på normal mad igen for tager jeg så lidt på så gør det ikke noget
Frøken Christiansen skriver: min normal vægt er 66 kg så mangler 13 kg endnu, men ville nemlig fortsætte med at tabe mig til jeg vejer 60 kg også starter jeg på normal mad igen for tager jeg så lidt på så gør det ikke noget
Det er sejt!! Glæder mig til at høre hvor hurtigt du når dit mål!
Kunne være man skulle gøre dig kunsten efter hvis der stadig sidder nogle kilo for meget når jeg er færdig med at amme..
Nu som Moar skriver: Det er sejt!! Glæder mig til at høre hvor hurtigt du når dit mål! Kunne være man skulle gøre dig kunsten efter hvis der stadig sidder nogle kilo for meget når jeg er færdig med at amme..
jeg er os spændt på hvornår jeg når mit mål men er næsten sikker på at jeg godt kan nå at ramme de 70 kg inden min fødselsdag (17.02), der er vi nemlig børnefri og der skal jeg ud med kæresten at spise og bagefter i biffen
Frøken Christiansen skriver:
Jeg har fulgt med fra sidelinjen, men åbenbart ikke godt nok, for har du tabt 17 kg på 5 uger??
Stumpen skriver: Jeg har fulgt med fra sidelinjen, men åbenbart ikke godt nok, for har du tabt 17 kg på 5 uger??
Nej ikke på 5 uger det tror jeg vist heller ikke at man kan Jeg startede på kur efter jeg havde født min datter, på torsdag er det 4 måneder siden jeg startede min kur
Det er dæleme flot gået
Frøken Christiansen skriver: Nej ikke på 5 uger det tror jeg vist heller ikke at man kan Jeg startede på kur efter jeg havde født min datter, på torsdag er det 4 måneder siden jeg startede min kur
Godt så så havde jeg fulgt godt nok med alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128