Vægttab uge 5. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

bobbles

B&J skriver:

sååå bliver du bare så lækker ej så skal du huske at tage et billede så vi kan se hvor smuk du er

det skal jeg nok  lægger altså ikke noget mave billede ud før jeg en blevet en del slankere og er kommet ned under 70 kg

og lægger nok os et billede ind af mig selv med kjolen når vi kommer nærmere den dato til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Malthesmoar

Frøken Christiansen skriver:

Hej de tøsser god onsdag  jeg har nu ændret min vejedag til onsdag synes det er mere uoverskueligt i stedet for det har været lige op til en weekend

Men here goes:

vægt den 28/12- 83,9 kg.

vægt den 4/1- 82,3 kg.

Så et lille vægt tab på 1,6 kg.

SUPER flot

Anmeld

4. januar 2012

B&J

det skal jeg nok  lægger altså ikke noget mave billede ud før jeg en blevet en del slankere og er kommet ned under 70 kg

og lægger nok os et billede ind af mig selv med kjolen når vi kommer nærmere den dato til sommer

jaa jeg vil jo se dig i den flotte kjole så du rigtigt kan vise alle de kg du har mistet

Anmeld

4. januar 2012

bobbles

Malthesmoar skriver:

SUPER flot

tak

Anmeld

4. januar 2012

bobbles

B&J skriver:

jaa jeg vil jo se dig i den flotte kjole så du rigtigt kan vise alle de kg du har mistet

hehe det skal jeg nok

Anmeld

9. januar 2012

Lou87

Flot gået
Du skriver 5 uge på nupo - hvor meget har du tabt i alt?
Jeg er startet i dag faktisk, altså på nupo.. Håber på det går lidt hurtigere med nupo, da jeg ikk ka dyrke motion.
Startede sidste mandag egentlig og har tabt 1,5 kg første uge. Såå. Men var svært og hårdt ang mad og søde sager såå.
Ved du om man ka købe shakerne nogle steder i butikker ? Ka umiddelbart kun se dem på nettet øv. Og hvilke pakker køber du, hva er billigst? Og sidste spørgsmål, ved du om man ka få en lille prøve smags pakke nogen steder? Ku godt tænke mig og smage supperne, men gider ikk ha en stor pakke hvis jeg ikk ka li det.

Anmeld

9. januar 2012

Københavnermor

Når du siger at du er på nupo-kur.. Spiser du så udelukkende nupo-produkter? Eller spiser du også anden mad..

Er bare nysgerrig.. 

Anmeld

9. januar 2012

bobbles

Lou87 skriver:

Flot gået
Du skriver 5 uge på nupo - hvor meget har du tabt i alt?
Jeg er startet i dag faktisk, altså på nupo.. Håber på det går lidt hurtigere med nupo, da jeg ikk ka dyrke motion.
Startede sidste mandag egentlig og har tabt 1,5 kg første uge. Såå. Men var svært og hårdt ang mad og søde sager såå.
Ved du om man ka købe shakerne nogle steder i butikker ? Ka umiddelbart kun se dem på nettet øv. Og hvilke pakker køber du, hva er billigst? Og sidste spørgsmål, ved du om man ka få en lille prøve smags pakke nogen steder? Ku godt tænke mig og smage supperne, men gider ikk ha en stor pakke hvis jeg ikk ka li det.

ja da jeg har tabt 9,3 kg siden 1 december 2011. Og ved man kan købe dem bla. netto, føtex og bilka

Anmeld

9. januar 2012

bobbles

Nu som Moar skriver:

Når du siger at du er på nupo-kur.. Spiser du så udelukkende nupo-produkter? Eller spiser du også anden mad..

Er bare nysgerrig.. 

kun nupo produkter

Anmeld

10. januar 2012

Københavnermor

kun nupo produkter

Wow, det er sejt.. 

Jeg har været på nupo, men jeg erstattede bare 1 måltid (frokost eller morgenmad) med det, og jeg tabte mig også.

Syntes der er flot du kan klare at spise nupo udelukkende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.