Jeg har afleveret mit guld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

AnneBJ

Sofia skriver:

Jaaaa, jeg prøver da at tage mig sammen til at læse men IH jeg magter ikke tanken om denne eksamen! Ansættelsesret - nogle eksperter der vil hjælpe? Taaaak!

Nu vil jeg i stedet gå om efter bassen, vi skal et smut til doktormanden, han har en grim hoste den bette, og den har han vel og mærket haft i en måned

Pyha nej... aftaleret og købeloven kunne du have lokket mig til at hjælpe dig med, men det jo heller ikke ligefrem de tungeste emner!

Øv da, håber lægen kan finde en grund, så Alfred snart bliver frisk igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

CA

AnneBJ skriver:

Han vågnede kl. kvart i elleve, hvor de ringede til mig og så hentede jeg ham. Han havde været glad og tilfreds hele tiden, så vi gør det samme imorgen. Fredag vil jeg foreslå han skal spise der, og så kan Jørn nå med op og hente nemlig!

Er det ikke fantastisk, at vi på 9 (for dit vedkommende lidt mere) mdr., har nået at proppe så meget balast i vores små knægte, så de nu kan klare sig uden os, og bare jubler når de ser os?

Det lyder egentlig som en ok måde at komme ud af døren på, at det sådan gik lidt stærkt?? Var det ok med dig? Jeg sidder troligt på gulvet, lidt væk fra Felix, og kigger på de leger med ham, eller han selv undersøger noget... Det kunne måske også snart gøres til at han skal lege selv; som i: afleveres normalt! 

Fedt han også havde en god dag! 

Det var ok at jeg bare blev smidt ud. Jeg er rimelig tryg ved hende og Johannes er god til at hygge sig med andre.

Anmeld

5. januar 2012

Mettemus

Det lyder som en drømmestart, Anne! Hvor dejligt - når det nu lissom skal være? Det lyder som et rigtig dejligt sted, men god nummering trods alt. HVor længe har du til at køre ham ind - kommer det an på hvordan han tager det eller?

Laurits skal jo starte på mandag, og jeg glæder mig faktisk. Det har ellers været længe undervejs skulle jeg hilse at sige! Jeg har slet ikke kunnet bære at han skulle passes af en anden, men nu hvor han er så stor og jeg kan se hvor meget han bare elsker andre børn, bliver det godt for ham at komme afsted. Mind mig gerne om det når jeg saaavner ham efter at have undværet ham i to timer engang i næste uge

Anmeld

5. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det lyder som en drømmestart, Anne! Hvor dejligt - når det nu lissom skal være? Det lyder som et rigtig dejligt sted, men god nummering trods alt. HVor længe har du til at køre ham ind - kommer det an på hvordan han tager det eller?

Laurits skal jo starte på mandag, og jeg glæder mig faktisk. Det har ellers været længe undervejs skulle jeg hilse at sige! Jeg har slet ikke kunnet bære at han skulle passes af en anden, men nu hvor han er så stor og jeg kan se hvor meget han bare elsker andre børn, bliver det godt for ham at komme afsted. Mind mig gerne om det når jeg saaavner ham efter at have undværet ham i to timer engang i næste uge

Du kan tro jeg gerne vil minde dig om det!!! For det er altså lidt hårdt!!

Jeg har hele januar måned! Men trækker ikke noget i langdrag. Forstået på den måde, at når han er klar til det, får han helt almindelige dage hvor jeg afleverer, og kommer når "dagen" er slut for at hente. Han vil få dage der hedder ca. 7.30-14 afhængig af hvordan hans lure ligger og mit skema er.
Så vi har rigtig god tid til at øve - det har reddet mig! Jeg var ikke klar til at gå fra ham tirsdag, så det lod jeg bare være med, og gjorde det først igår!

Jeg sikker på Laurits klarer det fint, især hvis han allerede er glad for andre børn!!

Anmeld

5. januar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Du kan tro jeg gerne vil minde dig om det!!! For det er altså lidt hårdt!!

Jeg har hele januar måned! Men trækker ikke noget i langdrag. Forstået på den måde, at når han er klar til det, får han helt almindelige dage hvor jeg afleverer, og kommer når "dagen" er slut for at hente. Han vil få dage der hedder ca. 7.30-14 afhængig af hvordan hans lure ligger og mit skema er.
Så vi har rigtig god tid til at øve - det har reddet mig! Jeg var ikke klar til at gå fra ham tirsdag, så det lod jeg bare være med, og gjorde det først igår!

Jeg sikker på Laurits klarer det fint, især hvis han allerede er glad for andre børn!!

Det lyder som nogle gode dage - jeg håber på lidt af det samme, bare skubbet en time senere. Det kommer også an på mit skema selvfølgelig. Jeg er ret spændt på hvad det betyder for hans rytme, så derfor er det også rart først at skulle starte i skole til februar (og kun at skulle i skole en dag i ugen).

Hvor er det bare fedt at det går så godt! Uh jeg tror man ville blive fristet til at tage ungen under armen og storme ud igen for ALDRIG at vende tilbage, hvis den lille blev ulykkelig og skreg over at man gik

Anmeld

5. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det lyder som nogle gode dage - jeg håber på lidt af det samme, bare skubbet en time senere. Det kommer også an på mit skema selvfølgelig. Jeg er ret spændt på hvad det betyder for hans rytme, så derfor er det også rart først at skulle starte i skole til februar (og kun at skulle i skole en dag i ugen).

Hvor er det bare fedt at det går så godt! Uh jeg tror man ville blive fristet til at tage ungen under armen og storme ud igen for ALDRIG at vende tilbage, hvis den lille blev ulykkelig og skreg over at man gik

Felix har heldigvis ikke grædt endnu, over at jeg er gået!  Men han er jo også stadig ret lille altså... 9 mdr! Jeg tror jeg har det langt værre end ham!

Stod det til mig var han afsted fra 8-14.30, men der er nogen der kræver jeg møder op DAGLIGT for at få en uddannelse.. ejg ved da ikke hvad det ligner.. tsk tsk! 

Anmeld

5. januar 2012

Janni.

Åh kender følelsen så meget. Silas startede i DP i mandags. Tirsdag skulle jeg til begravelse så vi valgte at farmand skulle stå for indkøringen for ikke at forvirre Silas mere end nødvendigt.

Mandag var han der i 2 timer selv. Smilede og hyggede sig da farmand gik. Fik en sms fra Sten (DP) om at Silas var klar til afhentning. Men Silas havde bestemt ikke travlt med at komme med hjem. 

Tirsdag blev han afleveret før sin morgenlur, fik lov til at lege, og blev puttet af Sten da tid var. Sms'en kom igen, og Silas blev hentet da han havde spist.

Onsdag blev noget ligende Tirsdag. 

Og idag blev han afleveret før morgenluren, sov lidt, kom og op fik formiddags mad, legede samt middags mad og luren tog han også der ovre idag for første gang. Vi sad og trippede herhjemme.. Klokken blev 13, 14, og 14.30 da vi bestemte os for at sende en sms til Sten. Silas plejer jo ikke sove så længe  Men Silas sov 3 timer til middag, vildt.! Normalt kan han sove 1 time til 1 ½. 

Jeg har en meget træt dreng i aften. 

Jeg frygter den dag han græder når vi skal aflevere ham. Indtil videre har han været den perfekte søn, og ikke grædt 

Anmeld

5. januar 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Åh kender følelsen så meget. Silas startede i DP i mandags. Tirsdag skulle jeg til begravelse så vi valgte at farmand skulle stå for indkøringen for ikke at forvirre Silas mere end nødvendigt.

Mandag var han der i 2 timer selv. Smilede og hyggede sig da farmand gik. Fik en sms fra Sten (DP) om at Silas var klar til afhentning. Men Silas havde bestemt ikke travlt med at komme med hjem. 

Tirsdag blev han afleveret før sin morgenlur, fik lov til at lege, og blev puttet af Sten da tid var. Sms'en kom igen, og Silas blev hentet da han havde spist.

Onsdag blev noget ligende Tirsdag. 

Og idag blev han afleveret før morgenluren, sov lidt, kom og op fik formiddags mad, legede samt middags mad og luren tog han også der ovre idag for første gang. Vi sad og trippede herhjemme.. Klokken blev 13, 14, og 14.30 da vi bestemte os for at sende en sms til Sten. Silas plejer jo ikke sove så længe  Men Silas sov 3 timer til middag, vildt.! Normalt kan han sove 1 time til 1 ½. 

Jeg har en meget træt dreng i aften. 

Jeg frygter den dag han græder når vi skal aflevere ham. Indtil videre har han været den perfekte søn, og ikke grædt 

Dejligt at det bare er gået så godt!!

Ja, det må altså være supersvært at gå fra et grædende barn! Hvordan Pia har gjort det i 3 uger, fatter jeg simpelthen ikke!! (Pia, det skal ikke lyde som om det er ondt du gik fra Ida - jeg synes du er sej!!)

Anmeld

5. januar 2012

Janni.

AnneBJ skriver:

Dejligt at det bare er gået så godt!!

Ja, det må altså være supersvært at gå fra et grædende barn! Hvordan Pia har gjort det i 3 uger, fatter jeg simpelthen ikke!! (Pia, det skal ikke lyde som om det er ondt du gik fra Ida - jeg synes du er sej!!)

Det må være ekstrem hårdt at forlade dem når de græder.  

Er sikker på at farmand eller jeg også går grædende derfra den dag, det sker. 

Men nu tager vi ikke sorgerne på forskud vel? 

Anmeld

5. januar 2012

AnneBJ

Janni. skriver:

Det må være ekstrem hårdt at forlade dem når de græder.  

Er sikker på at farmand eller jeg også går grædende derfra den dag, det sker. 

Men nu tager vi ikke sorgerne på forskud vel? 

Nix 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.