Åh kender følelsen så meget. Silas startede i DP i mandags. Tirsdag skulle jeg til begravelse så vi valgte at farmand skulle stå for indkøringen for ikke at forvirre Silas mere end nødvendigt.
 Mandag var han der i 2 timer selv. Smilede og hyggede sig da farmand gik. Fik en sms fra Sten (DP) om at Silas var klar til afhentning. Men Silas havde bestemt ikke travlt med at komme med hjem. 
 Tirsdag blev han afleveret før sin morgenlur, fik lov til at lege, og blev puttet af Sten da tid var. Sms'en kom igen, og Silas blev hentet da han havde spist.
 Onsdag blev noget ligende Tirsdag. 
 Og idag blev han afleveret før morgenluren, sov lidt, kom og op fik formiddags mad, legede samt middags mad og luren tog han også der ovre idag for første gang. Vi sad og trippede herhjemme.. Klokken blev 13, 14, og 14.30 da vi bestemte os for at sende en sms til Sten. Silas plejer jo ikke sove så længe 
 Men Silas sov 3 timer til middag, vildt.! Normalt kan han sove 1 time til 1 ½. 
 Jeg har en meget træt dreng i aften. 
 Jeg frygter den dag han græder når vi skal aflevere ham. Indtil videre har han været den perfekte søn, og ikke grædt 

Anmeld