uge 34 med prinsessen :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

MIWULA

MissTas skriver:

jaa, den er lidt stor.. men skiidt ved hvad der ligger i den og maven skal nok forsvinde igen når jeg har født

Ja lige præcis mange gange held og lykke når det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

MissTas

Krussedulle skriver:

Ja vi er så ... Glæder mig til at holde min lille dreng i armene, men er samtidig lidt mut over at det snart er slut! 

må indrømme at jeg glæder mig til at hun er ude.. er begyndt at have meget besvær med at sove og rigtig ondt i mit bækken.. men ja, man kommer da til at savne maven og de små spark derinde fra..

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

MIWULA skriver:

Ja lige præcis mange gange held og lykke når det er.

tusind tak for det

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

MissTas skriver:

må indrømme at jeg glæder mig til at hun er ude.. er begyndt at have meget besvær med at sove og rigtig ondt i mit bækken.. men ja, man kommer da til at savne maven og de små spark derinde fra..

Hehe, har det på samme måde sover af h til når jeg endelig sover! Kan godt være det mere er tanken om at det måske er sidste gang jeg er gravid  ... Så jeg prøver bare at nyde det sidste af tiden, med den store besværlige mave

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

Krussedulle skriver:

Hehe, har det på samme måde sover af h til når jeg endelig sover! Kan godt være det mere er tanken om at det måske er sidste gang jeg er gravid  ... Så jeg prøver bare at nyde det sidste af tiden, med den store besværlige mave

den er absolut også dejlig den mave, men er sikker på at det der kommer ud af den er det bedste i ens liv ååh jeg glæder mig

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

MissTas skriver:

den er absolut også dejlig den mave, men er sikker på at det der kommer ud af den er det bedste i ens liv ååh jeg glæder mig

Det er det helt sikkert  og tanken om at jeg snart har 3 guldklumper, virker helt overvældende 

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

Krussedulle skriver:

Det er det helt sikkert  og tanken om at jeg snart har 3 guldklumper, virker helt overvældende 

ja, det må godtnok være dejligt.. synes bare det er overvældende at jeg snart er mor til den første lille guldklump

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

MissTas skriver:

ja, det må godtnok være dejligt.. synes bare det er overvældende at jeg snart er mor til den første lille guldklump

Det er også SÅ fantastisk 

Anmeld

5. januar 2012

MissTas

Krussedulle skriver:

Det er også SÅ fantastisk 

det er jeg slet ikke i tvivl om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.