Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MIWULA skriver: Wow en stor og smuk mave der bare sidder så flot
Wow en stor og smuk mave der bare sidder så flot
tusind tak skal du have.. er også stolt af den, men den begynder at blive tung
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Timmner skriver: Flot mave håber for dig, han snart kommer ud
Flot mave håber for dig, han snart kommer ud
HUN hehe..
ej ikke helt endnu.. skal lige over uge 37, så må hun gerne komme
MissTas skriver: HUN hehe.. ej ikke helt endnu.. skal lige over uge 37, så må hun gerne komme
MissTas skriver: tusind tak skal du have.. er også stolt af den, men den begynder at blive tung
Ja det tror jeg gerne den ser også dejlig tung ud.
Timmner skriver: Når ja hun. det er fordi jeg kigger på min egen søn
Når ja hun. det er fordi jeg kigger på min egen søn
hehe, ja, så kan man nemt komme til at sige forkert kender det godt, nu når jeg selv skal have en pige
MIWULA skriver: Ja det tror jeg gerne den ser også dejlig tung ud.
hehe, er den også ved at være .. og gør det ikke bedre når man har rigeligt med fostervand.. lægen sagde også at det var grunden til at den allerede er så stor hehe
MissTas skriver: hehe, er den også ved at være .. og gør det ikke bedre når man har rigeligt med fostervand.. lægen sagde også at det var grunden til at den allerede er så stor hehe
Nåå okey ja jeg sys nok den så større ud end jeg lige huskede med mig selv. men flot er den.
MIWULA skriver: Nåå okey ja jeg sys nok den så større ud end jeg lige huskede med mig selv. men flot er den.
jaa, den er lidt stor.. men skiidt ved hvad der ligger i den og maven skal nok forsvinde igen når jeg har født
MissTas skriver: tusind tak for det uuuha, så er vi tæt på hinanden har selv 48 dage til termin smil
tusind tak for det uuuha, så er vi tæt på hinanden har selv 48 dage til termin smil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128