Har har fået en babyjakke fra Kvickly ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

hautecouture

morethanperfect skriver:

I hope so .. Daniel vil jo allerede i gang nu ..  Men nu skal jeg nok lade vær og spamme din tråd 

Jeg spammer den jo selv, så det går nok hihi

Hold da op, der er rigtignok gang i ham  - ... men ok, hvis det stod til mig så fik vi også en til lige om lidt - men er nødt til at tænke lidt voksent (siger Kasper, hihi) og få et fast arbejde først så vi har en sikker økonomi inden nr 2 og alt det der kedelige noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Janni.

hautecouture skriver:

Hahaha PRÆCIS

og vi ved vidst godt hvad svaret ville være

Nemlig..  

Anmeld

3. januar 2012

morethanperfect

hautecouture skriver:

Jeg spammer den jo selv, så det går nok hihi

Hold da op, der er rigtignok gang i ham  - ... men ok, hvis det stod til mig så fik vi også en til lige om lidt - men er nødt til at tænke lidt voksent (siger Kasper, hihi) og få et fast arbejde først så vi har en sikker økonomi inden nr 2 og alt det der kedelige noget

Ja man skal virkelig tænke sig om .... 

Jaaaa , og det efter han har set Aya til skovturen .. Så har han bare ikke snakket om andet end at han vil ha en mere  

Skøre mand 

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

Hahahahahaaaa  Er det rigtigt, nej hvor sjovt

Hmm, skal jeg bede hende om at skrige helt vildt og være kropumulig næste gang vi ses? Kan være det kan afhjælpe det lidt

Anmeld

3. januar 2012

morethanperfect

hautecouture skriver:

Hahahahahaaaa  Er det rigtigt, nej hvor sjovt

Hmm, skal jeg bede hende om at skrige helt vildt og være kropumulig næste gang vi ses? Kan være det kan afhjælpe det lidt

Yes please  ..

Men sådan er hun jo bare ikke !!  Hun er jo så søøød . Altid og hele tiden ... Mon hun har det fra sin mor  

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

morethanperfect skriver:

Yes please  ..

Men sådan er hun jo bare ikke !!  Hun er jo så søøød . Altid og hele tiden ... Mon hun har det fra sin mor  

... Hun har det i hvert fald ikke fra sin far  

Men så niver jeg hende bare lidt  - nej, ved du hvad, I har masser tid endnu, for søren da, I er jo så unge og har tiden for jer og alle de der flosker

Men lad os aftale at vi bytter rolle næste gang: Jeg får en dreng og du en pige! Deal?

Anmeld

3. januar 2012

piadas

hautecouture skriver:

Årh, sådan synes jeg altid det er - man køber noget skønt i eksempelvis oktober og bum - 3 mdr senere er der 50-75% at spare

Ja, det er typisk! Jeg har SÅ tit haft lyst til at købe noget på udsalg til næste sæson, men det er bare så svært at forudse, hvilken størrelse, de bruger på det tidspunkt...

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

piadas skriver:

Ja, det er typisk! Jeg har SÅ tit haft lyst til at købe noget på udsalg til næste sæson, men det er bare så svært at forudse, hvilken størrelse, de bruger på det tidspunkt...

Jeg kender det kun alt for godt og det er samme problematik år efter år (uanset hvem det er til) :O

Anmeld

4. januar 2012

morethanperfect

hautecouture skriver:

... Hun har det i hvert fald ikke fra sin far  

Men så niver jeg hende bare lidt  - nej, ved du hvad, I har masser tid endnu, for søren da, I er jo så unge og har tiden for jer og alle de der flosker

Men lad os aftale at vi bytter rolle næste gang: Jeg får en dreng og du en pige! Deal?

DEAL

Daniel har travlt .. Åbenbart 

Anmeld

6. januar 2012

Christina.78

Rigtig sød..

Og ja, undskyld mig, men Coop's varer er altså også gode nok til at komme i skabet herhjemme..her har tøzen en god blandet landhandel af forskellige mærker - dyre som knap så dyre..her gælder det komfort, kvalitet og selvfølgelig også udseende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.