Har har fået en babyjakke fra Kvickly ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

piadas

hautecouture skriver:

Jaerh, altså normalt er jeg MEGET kræsen med tøj til Aya (ikke for tøset, intet med Hello Kitty, intet med Disney, intet med påsyet dutter, ingen glimmer osv osv) Jeg elsker det retro, farverige, posede look som bl.a Krutters applikationsbukser er et godt eksempel på - eller Ej Sikke Lej bare generelt (Skal hun være superfin, så er Aya Naya et godt bud, da de har tøsetøj, der ikke er for prinsesseagtigt)

ANYWAY - var i Kvickly med min mor og hun stoppede op ved et stativ hvor der hang 4-5 små jakker i sart lyserød - hun udbrød "neeej, hvor er de søde" og jeg slog det lidt hen, mens hun tjekkede prisen "Nå," siger hun "300 kr, det var lidt dyrt" - når ikke at tænke, at det næsten er en umulig pris for Kvicklys eget mærke, før en anden kunde viser min mor skiltet igen "Undskyld, men der står altså 30 kr" 30!! TREDIVE!! kroner for en rimelig tyk jakke (og hun manglede en jakke - hun har kun en irriterende fleecedragt) Jeg tænkte at til den pris var den et ekstra kig værd, så jeg kiggede og den var sgu egentlig meget sød - en ballonjakke i sart lyserød med et dejlig blødt for i hætten (det trak dog noget ned i min bedømmelse at der er ører på jakken, men det tager jeg gerne med for 30 kr)

Mor købte den til mig og Aya er såååå fin i den (på trods af ører)

Hmm, den jakke gav jeg fuld pris for i efteråret! Men den er nemlig rigtig dejlig blød og lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

hautecouture

lhn89 skriver:

Hvor er den dog fin, især til de penge!  

Må jeg spørge om den er købt i Kvickly eller Kvickly Xtra?

Købt i alm kvickly - den var tilbud - sat ned fra 150.- Købte den i Svendborg og der var der som sagt kun 4-5 stk tilbage, så skynd dig hihi

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

morethanperfect skriver:

Jeg elsker pink .. Men så skal det også være skrigende pink ...

Åhh jeg vil ha en pige .. Ellers må jeg til at købe tøj til Aya

Den holder jeg dig op på Tine

Aaarh, du skal nok nå at få en pige en dag - ligesom jeg også får en dreng

Anmeld

3. januar 2012

Janni.

hautecouture skriver:

Me neither - det er altså lidt malplaceret med sådan et par bamseører ... hihi

Nemlig, nogen gange burde de tænke: "ville jeg selv gå i en jakke med bamseører?" 

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

LunaLykke skriver:

Ja, det kunne da godt tyde på det Handler faktisk aldrig tøj i kvickly, da jeg arbejder i textil afdelingen i føtex. Og kvickly er pænt meget konkurrent

Hihi, ja det kan jeg godt se  Du  skal sgu heller ikke lægge penge i konkurrenternes kasse

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

piadas skriver:

Hmm, den jakke gav jeg fuld pris for i efteråret! Men den er nemlig rigtig dejlig blød og lækker!

Årh, sådan synes jeg altid det er - man køber noget skønt i eksempelvis oktober og bum - 3 mdr senere er der 50-75% at spare

Anmeld

3. januar 2012

morethanperfect

hautecouture skriver:

Den holder jeg dig op på Tine

Aaarh, du skal nok nå at få en pige en dag - ligesom jeg også får en dreng

I hope so .. Daniel vil jo allerede i gang nu ..  Men nu skal jeg nok lade vær og spamme din tråd 

Anmeld

3. januar 2012

lhn89

hautecouture skriver:

Købt i alm kvickly - den var tilbud - sat ned fra 150.- Købte den i Svendborg og der var der som sagt kun 4-5 stk tilbage, så skynd dig hihi

Mange tak 

Anmeld

3. januar 2012

hautecouture

Janni. skriver:

Nemlig, nogen gange burde de tænke: "ville jeg selv gå i en jakke med bamseører?" 

Hahaha PRÆCIS

og vi ved vidst godt hvad svaret ville være

Anmeld

3. januar 2012

morethanperfect

Janni. skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.