DK skriver:
Jeg er meget imponeret over at du selv kan klippe ham! Jeg har kun klippet Richard i nakken, og så lidt babytotter af pandehåret (og det blev alligevel skævt?). Jeg tør ikke klippe over ørene, men heldigvis krøller det lidt der så det går vist. Jeg kunne også godt tænke mig sådan en blød-gryde frisyre, men det er som om der ikke helt er hår nok? Jeg er i syv sind om han bare skal have rigtigt drengehår med kort i siderne og strit på toppen, eller om vi skal bibeholde det lange look?
Han kravler og går 50/50. I vuggestuen går han mere end herhjemme, jeg tror han skal vise sig lidt overfor ungerne. Der kan han gå alene igennem hele institutionen (4 stuer på række), så langt har han aldrig gået herhjemme. Men han går alene imellem tingene og hen til os osv. Det er kommet her de sidste 14 dage. Han går mere og mere hver dag pt. Det er fedt at kunne se en mærkbar forbedring hver dag, det går vildt stærkt i øjeblikket.
Jeg er også så meget i tvivl med Felix' hår! Han har meget af det - i nakken kan jeg faktisk godt samle en lav hestehale hvis det skulle være (schyyy... ikke sig noget til Jørn om at jeg har forsøgt) og det ligner virkelig bundesligahår, fordi det stadig er sådan noget baby-fint noget..
Jørn havde max lækkert hår som barn - tro det hvem der kan, og jeg regnede med at det fik Felix da også med det samme. Det gør han så ikke helt, så han skal klippes for 3. gang i weekenden forhåbentligt. Første gang studsede en frisør pandehår, top og ved ører - jeg turde ikke selv.
2. gang nægtede jeg at betale en frisør for at bruge 5 minutter på ham - hvoraf kun de 1½ var klipning, og gjorde det selv.. Forsøgte med både trimmer og saks. Trimmeren kan slet ikke tage det der fehår.. og saks.. føreren af den, vinder ingen præmier i hvert fald! 
Nu er han ældre, og vi tager af sted med ham begge to. En til at holde, en til at underholde, og frisøren til at klippe. Og hun skal blive ved til han er færdig! Jeg vil have noget for mine 150 kroner!! Han bliver underlagt "kort i siderne og nakken, med en smule længde på toppen" frisuren... (for den er nem selv at rette til med en trimmer, når den tid kommer...)
Anmeld
Citér