Sååå... Altså jeg ville kunne lave 12 billeder i temaer: Richard græder, Richard sover, Richard griner. MEGET svært at vælge kun et pr mdr

But here goes:
1. Nyfødt. Få timer gammel.
1 mdr. gammel. Sover sødt... Århhh min lille baby...
2. mdr. gammel. Skråstol, plus billede fra sygehuset...
Uhhh hvor jeg SKAMMEDE mig. Idag får jeg kun lidt ondt i maven over det, og kan da trække på smilebåndet over episoden. Stakkels, stakkels Bimmer.
3. mdr. gammel. Billede fra Richards dåb til festen efter omklædning.
4. mdr. gammel. cuuuuuute... Ej hvor jeg bare husker denne dag. Fååårk hvor var han sød.

5. mdr. gammel. Jeg har netop indkøbt for 1500 kr. varer i Bilka og skal liiige til at komme dem i poser da knægten vold-brækker 10 liter (mindst!) sveskemos ud over indkøbsvogn, varer, sig selv og mig. nuuuj det var noget klistret stads.
6. mdr. gammel. Ferie hos mine forældre i Hals
7. mdr. gammel. Ferie i Italien, Richard nyder det hele og er nu stor nok til at komme på skulderen.
8. mdr. gammel. Jep. Sådan her ser han altså også ofte ud. Tudefjæs.
9. mdr. gammel. Glad.
10. mdr. gammel. Richard stod selv for første gang, ejjj jeg var stolt. Og gik! (OG FALDT, ikke mere stolt, kun rædselsslagen). Pyhhh så tog han heldigvis en pause på en 1,5 mdr med det
11. mdr. gammel. Richard kan nu selv drikke af kop. Det gør han til han ikke er tørstig mere. Så kan det resterende jo ligeså godt blive hældt ud!
12. mdr. gammel. Richard som han er netop nu. Altid bærende på et eller andet. Han kravler ofte på albuerne fordi hænderne er fyldt med lego/bamser/bøger/biler. Her kommer han gående med både kurv og perle-tæller, med balancestøtte fra mormor.
Suuuuk. Og nu snart 1 år. Om 1,5 uge. Christ. Jeg bliver gammel.