ændringer i kvalme!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Ej det er simpelthen så sjovt som vi følger hinanden altså.. Min kvalme stoppede i torsdags, og har stort set intet mærket siden... Plejer at have det morgen, middag og aften, kun med få timers mellemrum uden.. Har haft en lille bitte smule i går aftes og meget lidt i morges, men næsten intet altså... Håber også det bare er fordi det er slut med det nu og ikke fordi der er noget galt.. Men det er sgu bare så mærkeligt som tingene hele tiden ændrer sig og er dybt uforudsigelige...

ja... graviditetens forunderlige verden... kunne være sjovt hvis vi også føder samme dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja... graviditetens forunderlige verden... kunne være sjovt hvis vi også føder samme dag

Hehe ja, det ville være ret skægt... Kvalmen kom så lidt igen idag, så det var en kort fornøjelse, lige to dages "ferie" hehe... Men den er da heldigvis ikke så slem...

Anmeld

7. januar 2012

fairlady

Uha min kvalme forsvinder lige så pludselig som den er kommet og det er flere gange om dagen.

Tit efter jeg har spist, men ellers synes jeg overhoved ikke der er nogen regelmæssighed i det.

Hvor langt henne er du i din graviditet?

Ved mange slutter kvalmen omkring uge 12

Jeg selv er bare 8+5, så der er nok et stykke vej endnu... 

Anmeld

7. januar 2012

Kay

fairlady skriver:

Uha min kvalme forsvinder lige så pludselig som den er kommet og det er flere gange om dagen.

Tit efter jeg har spist, men ellers synes jeg overhoved ikke der er nogen regelmæssighed i det.

Hvor langt henne er du i din graviditet?

Ved mange slutter kvalmen omkring uge 12

Jeg selv er bare 8+5, så der er nok et stykke vej endnu... 

jeg er 9+2

og de sidste 2-3 dage ikke haft ret slem kvalme... det har været skønt

Anmeld

7. januar 2012

Sitrani

Kay skriver:

har i andre oplevet ændringer i jeres kvalme???

i starten havde jeg kvalme fra morgen til ca ved 14 tiden...

her mellem jul og nytår var det meget svingene... kvalme hele dagen men den svingede meget op og ned i styrke...

men hele denne uge har jeg haft det ok om morgnen og formiddagen... ik rigtig nogle problemer... men når vi så når til aften.. sådan ved en 17 tiden... så får jeg det rigtig skidt... bliver værer og værer indtil jeg endelig falder i søvn

kaster ik op hver dag længere... heldigvis...

er det et tegn på det er ved at være slut??? (ønsketænkning?)

Da jeg var gravid kastede jeg rigtig meget op fra ca. uge 8 til og med uge 17 eller sådan noget... i hvert fald et godt stykke tid... Og det var alle tider på dagen... Så det svingede meget... Men havde rigtig meget kvalme, og pludselig var det væk... og så kom det igen nogle uger efter, så tror ikke den kvalme er til at regne med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.