ændringer i kvalme!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2012

Kay

har i andre oplevet ændringer i jeres kvalme???

i starten havde jeg kvalme fra morgen til ca ved 14 tiden...

her mellem jul og nytår var det meget svingene... kvalme hele dagen men den svingede meget op og ned i styrke...

men hele denne uge har jeg haft det ok om morgnen og formiddagen... ik rigtig nogle problemer... men når vi så når til aften.. sådan ved en 17 tiden... så får jeg det rigtig skidt... bliver værer og værer indtil jeg endelig falder i søvn

kaster ik op hver dag længere... heldigvis...

er det et tegn på det er ved at være slut??? (ønsketænkning?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Kay

7. januar 2012

DKTiha

kan desværre ikke hjælpe dig, men opper den lige da jeg selv står i næsten samme situation som dig

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Kay skriver:

her mellem jul og nytår var det meget svingene... kvalme hele dagen men den svingede meget op og ned i styrke...

men hele denne uge har jeg haft det ok om morgnen og formiddagen... ik rigtig nogle problemer... men når vi så når til aften.. sådan ved en 17 tiden... så får jeg det rigtig skidt... bliver værer og værer indtil jeg endelig falder i søvn

Jeg håber virkelig det ikke bliver slemt med dig... Håber så inderligt på at det snart forsvinder helt hos dig... For hverken kvalme eller opkast er rart at bøvle med... 

Anmeld

7. januar 2012

Kay

onsket-om-bebss skriver:

kan desværre ikke hjælpe dig, men opper den lige da jeg selv står i næsten samme situation som dig

så er vi da ikke helt alene i verden

min har været skruet meget ned de sidste to dage,... har nesten heller ik haft noget om aftenen... men madleden er der stadig for fuld styrke... til stor irritation for min omverden... sel kartofler der koger lugter grimt for mig...

Anmeld

7. januar 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Jeg håber virkelig det ikke bliver slemt med dig... Håber så inderligt på at det snart forsvinder helt hos dig... For hverken kvalme eller opkast er rart at bøvle med... 

nej fulgte jo med hos dig hvor slemt du havde det... og det lød bare ikke sjovt... men det føltes som at jeg er ovre det værste nu....

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Kay skriver:

nej fulgte jo med hos dig hvor slemt du havde det... og det lød bare ikke sjovt... men det føltes som at jeg er ovre det værste nu....

Ja..  Det var det rene helved hele vejen igennem begge gange... Er glad for jeg ikke skal have flere børn... Men savner det lidt alligevel, men vil ikke risikere sådan en omgang mere... 

Dejligt du er over det værste...  Har ikke lige nogle råd sådan... 

Anmeld

7. januar 2012

DKTiha

Kay skriver:

så er vi da ikke helt alene i verden

min har været skruet meget ned de sidste to dage,... har nesten heller ik haft noget om aftenen... men madleden er der stadig for fuld styrke... til stor irritation for min omverden... sel kartofler der koger lugter grimt for mig...

puha... jeg kan ikke holde lugten ud af cola :s !elsker normalt cola men det kan jeg ik drikke mere men det måske os meget sundt.

Anmeld

7. januar 2012

Masig

Kay skriver:

Ej det er simpelthen så sjovt som vi følger hinanden altså.. Min kvalme stoppede i torsdags, og har stort set intet mærket siden... Plejer at have det morgen, middag og aften, kun med få timers mellemrum uden.. Har haft en lille bitte smule i går aftes og meget lidt i morges, men næsten intet altså... Håber også det bare er fordi det er slut med det nu og ikke fordi der er noget galt.. Men det er sgu bare så mærkeligt som tingene hele tiden ændrer sig og er dybt uforudsigelige...

Anmeld

7. januar 2012

Kay

onsket-om-bebss skriver:

puha... jeg kan ikke holde lugten ud af cola :s !elsker normalt cola men det kan jeg ik drikke mere men det måske os meget sundt.

cola kan jeg godt... men kaffe og bacon... puhhh og flæskesværd.. og køleskab... bløde løg... og mange andre ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.