Hvilken farve har din bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2009

tascia

klart sølvfarvet! og hvis den ikke var det ville jeg vælge en mørk metallicfarve...

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2009

netdaddy

Vores gamle VW Golf var mørkeblå, og vores nuværende Peugeot 307 SW er mørk-blåmetallic.

Og ja - farven betyder skam noget for os.
Vi kunne have fået tilsvarende Peugeot 307 SW'er i både sølv og sort, men dem er der bare for mange af i DK, så vi valgte en farve der ikke kører så mange rundt af i den model.

Anmeld

5. marts 2009

Mimic

Hvor fint.... en rigtig dejlig kærligheds erklæring.... smiler!! Sådan har jeg det også med min bil.... bliver tit forkælet med en vask osv.... min bil har nemlig en sjæl... bilder jeg mig ind... griner

knus malou

jeg har det på samme måde... vores bil har også en sjæl og et navn hun hedder Nellie, det var det første vores datter på 2½ sagde da hun kom ind i den... vores gamle blå fiat brava hed Bobby og vi bilder os selv ind at hun 2 gange har reddet vores liv... bla i vinteren 2008 hvor vi skulle tilbage til jylland, og dermed skulle tværs over fyn, da vi kommer ud til bilen står den og drypper med kølervæske... ikke smart, nåh men vi fik fat i svigerfar der ikke kunne finde nogen lækager og fyldte moget nyt kølervæske på, der ikke løb ud...!!!
da vi kører over fyn og nærmer os odense, sker der en kæmpe kæmpe ulykke foran os... og var vi kørt de minutter før istedet for at gå bilen efter, var vi blevet indblandet...

ved godt vi er tossede men herhjemme tror vi på Ghost in machines

Fra Linda der tror på spøgelser

Anmeld

5. marts 2009

malou

3 gangs mor skriver:

He he sjovt ..
Har slet ikke sådan et forhold til min bil Tror den er alt for upersonlig .
Men glad er jeg for den , for der er god plads

smiler... jeg er nok heller ikke som de fleste kvinder ang. min bil...min første bil kneb jeg sgu en tårer da den kørte afsted på ladet sidste gang jeg så den... haha.. men jeg har altid været bidt af biler, ræs & fart... elsker tunings biler og er opvokset med en bilgal far og 2 ældre brødre.... så vi tager stadig på bilmesser sammen!!!
Min kæreste er heldigvs ligeså cracy med biler... så hvis vi ikke lige ved hvad vi skal.. kører vi tit ud og prøvekørere nye biler på markedet!!
Min svigerfar kører amerikaner biler... har camaro og mg ér pt så om sommeren kører vi på træf i div. bilklubber. Super hyggeligt.
Så sverige er det helt rigtige sted for os at bo så vi meget billigere kan opfylde vores bildrømme....

knus malou

Anmeld

5. marts 2009

malou

Linda skriver:

jeg har det på samme måde... vores bil har også en sjæl og et navn hun hedder Nellie, det var det første vores datter på 2½ sagde da hun kom ind i den... vores gamle blå fiat brava hed Bobby og vi bilder os selv ind at hun 2 gange har reddet vores liv... bla i vinteren 2008 hvor vi skulle tilbage til jylland, og dermed skulle tværs over fyn, da vi kommer ud til bilen står den og drypper med kølervæske... ikke smart, nåh men vi fik fat i svigerfar der ikke kunne finde nogen lækager og fyldte moget nyt kølervæske på, der ikke løb ud...!!!
da vi kører over fyn og nærmer os odense, sker der en kæmpe kæmpe ulykke foran os... og var vi kørt de minutter før istedet for at gå bilen efter, var vi blevet indblandet...

ved godt vi er tossede men herhjemme tror vi på Ghost in machines

Fra Linda der tror på spøgelser

hihihi... hvor sødt... I love it....

mine har altid bare heddet "dytten" så det skal jeg snart have købt en nummerplade med.... eller måske victor...(min søns navn) ved det ikke endnu

tror bestemt også på at maskinen har et liv... og jo mere man plejer og passer den... jo større køreglæde...smiler

knus malou

Anmeld

5. marts 2009

Bamseboet :D

Har 2 mørkeblå mondeoer en alm og en st car.
og så har vi arbejdsbilen, som også er mørkeblå, (- med firma logo på)

Jeg syntes farven er ret væsentlig, men de to vi har nu er ikke valgt pga farven.

når vi får råd så vil jeg gerne have en PT cruiser, og den skal være sort. syntes ikke de kan have andre farver...

vil bestemt aldrig køre i en bil der er helt falmet rød.... - måske er det bare mig, men jeg kan simpelt hen ikke HA det !!!

Helle, - hvis bil er møg beskidt, så ikke helt mørkeblå lige nu LOL

Alle vores biler har haft navne:
Kan nævne:
Sneglen (autocamperen)
Freddy, fillip, frode, flipper ( -alle mærket ford)
Noller ( Nissan)
Palle (Peugout)
Boris malle walter (BMW)
Mors bil
Elmer
Kan ikke lige huske alle bilerne, men dette var da nogle af dem ...
( Når man er gift med en mekaniker så skiftes bilerne tit ) dog har vi snart haft denne mondeo stcar i 2 år !!

Anmeld

5. marts 2009

Mimic

malou skriver:

smiler... jeg er nok heller ikke som de fleste kvinder ang. min bil...min første bil kneb jeg sgu en tårer da den kørte afsted på ladet sidste gang jeg så den... haha.. men jeg har altid været bidt af biler, ræs & fart... elsker tunings biler og er opvokset med en bilgal far og 2 ældre brødre.... så vi tager stadig på bilmesser sammen!!!
Min kæreste er heldigvs ligeså cracy med biler... så hvis vi ikke lige ved hvad vi skal.. kører vi tit ud og prøvekørere nye biler på markedet!!
Min svigerfar kører amerikaner biler... har camaro og mg ér pt så om sommeren kører vi på træf i div. bilklubber. Super hyggeligt.
Så sverige er det helt rigtige sted for os at bo så vi meget billigere kan opfylde vores bildrømme....

knus malou

Jeg stod også og småsnøftede da Bobby blev hentet af den nye ejer, hun kunne ikke køre da Henrik kørte galt i hende, men det var nu lidt sørgeligt at se hende i den forfatning

Anmeld

5. marts 2009

DK

malou skriver:

Hvor fint.... en rigtig dejlig kærligheds erklæring.... smiler!! Sådan har jeg det også med min bil.... bliver tit forkælet med en vask osv.... min bil har nemlig en sjæl... bilder jeg mig ind... griner

knus malou

He he... Det er meget mærkeligt, jeg har aldrig haft det sådan med nogen af mine andre biler. Når jeg er ude at køre i min kærestes SUPER bil, så kommer jeg nogen gange til at tale lidt "dårligt" om min egen, fx. sige at af og til kunne det være rart med lidt ekstra hestekræfter, som i kærestens med 321, men så får jeg det TOTALT dårligt over jeg har bagtalt min lille blå over for "kærestens bil" og så roser jeg den rigtig meget, så min kærestes bil ikke "sladrer" til min bil hjemme i garagen.

Når jeg ikke har set den et par dage, hvis vi fx. har været på ferie, så siger jeg altid hej lille bil, og den slags til den.

he he he jeg ved godt jeg er sindsyg!!

Ejjj hvor er jeg altså åndsvag . Jeg ved ikke hvorfor jeg gør det. Jeg er bare så GLAD for den lille bil!

Anmeld

6. marts 2009

Mca<3

malou skriver:

knus malou

Ja det kan du have ret i mht Sverige . Biler er sgu ikke til at betale herhjemme desværre .. Morsomt du har det sådan ,, Min datter er ligesådan , hun skal på teknisk skole nu her , hun vil være mekaniker

Anmeld

6. marts 2009

malou

3 gangs mor skriver:

Ja det kan du have ret i mht Sverige . Biler er sgu ikke til at betale herhjemme desværre .. Morsomt du har det sådan ,, Min datter er ligesådan , hun skal på teknisk skole nu her , hun vil være mekaniker

Hvor morsomt... jeg gik også på det der i gamle dage hed jern & metal og fik grunduddannelsen med motorlærer og finmekanisk afd. Det var et fedt skoleår. Droppede dog ud da jeg skulle til Tyskland og ab. på stutteri...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.