Hvilken farve har din bil??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2009

Fines mor

Vi har to biler, begge er sorte.

Jeg har haft 3 røde biler :-)))

der er faktisk lavet en undersøgelse, som gik på at det var os kvinder der valgte farven på bilerne. Imens vores mænd tog sig af modellen, udstyret osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Mimic

vores fiat marea er meget nørk bourdoux (staveplade tak)
så mørk at deb bæsten er lilla

Anmeld

4. marts 2009

Mormilla

Vi har en blå metal farvet nissan almera.
Ja farven betyder noget. Jeg vil ikke ha en rød bil, det er kun for gamle mennesker hihihi

Anmeld

4. marts 2009

JulieE

Sjov tråd Vores bil er vinrød og den gamle vi havde var bordeaux rød. egentlig betyder farven på bilen ikke så meget for mig, men da vi skulle ud og købe ny (brugt) i januar var det tå biler i den røde ende af farveskalaen vi kiggede. personlig synes jeg også at alle de sølvgrå biler der er fremme fortiden er lidt kedelige. Havde jeg hafrt valget havde jeg nok valgt noget blåt

Mange hilser
Julie

Anmeld

4. marts 2009

Kaufie

rød - det er så den mest trafiksikre farve, hvilket betyder noget for mig.....

....og så var den billig....

Anmeld

4. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Ved godt det er et meget underligt spørgsmål, men nu har jeg jo endelig fået mig en bil og jeg synes jo farven er ret vigtig....min bilforhandler synes jeg er lidt fjollet, men farver er da vigtig, er den ikke??Jeg skal i hvert fald have omlakeret min når jeg får råd-griner-
Nå, men hvad farve er jeres bil og er det et valg eller bare tilfældigt??
Knus Eva...som får bil i morgen...weeee....og til en super pris...

NAAAAAAAAI Hva endte det med for en bil?

Totalt mega nysgerrig!!!

og mine biler er:

Sølvgrå (min bus)
Sølvgrå (min goe gamle golf)
'Champange' sølvgrå (toyotas fine måde at sige sølvgrå på)... (min fine 'nye' yaris)

Ellers har jeg haft en:
Rød gaaaaaaaaaammel passat (ældre end golfen!!)
Bordouxrød Transit
En tadaaaaaaaaaa sølvgrå Lancia...

og hvad... Kan jeg godt lide sølvgrå biler?!... Næææ det er lidt ligesom et sølvgråt iglotelt... - Det er bare det lille grå... øhhh blandt alle de andre Det er ikke særlig fedt. Godtnok har jeg IKKE et lille sølvgråt iglo telt, men fx idag, da jeg havde en kollega med på 'kollega kig' på min jobfunktion og vi skulle til bilen igen, så gik han hen til bilen vedsiden af, selvom den var DOBBELT så stor (hihi)... Fordi den OGSÅ var sølvgrå!!!! SÅK...
(- og ja, jeg ved godt at han næsten er blind, meeeeen!!!!)

Så næste bil jeg skal have... hmmm... KUNNE godt være PINK for min skyld, men det er nok svært at få

Anmeld

5. marts 2009

malou

DK skriver:

Min skønne bil er faktisk valgt på grund af farven. Valget stod mellem Suzuki Splash og så peugeot 107. Valgte peugeot på grund af at der kunne man få den i sådan en klar blå farve, og den var så SMUK. Altså jeg var bare helt VILDT forelsket i den lille blå bil.

Det er jeg stadig Forfra der ligner det bare at bilen den smiler til mig... Ejjj det er altså bare MIN bil. Da jeg kom og hentede den, da den endelig var kommet hjem, så smed jeg bare min krop ned på køleren og gav bilen en krammer!! Det var lige som at hente et længe ventet kæledyr. Den er helt klart "my favorite pet", og kan nu forstå hvorfor min kæreste kan være så glad for hans bil.

Hvor fint.... en rigtig dejlig kærligheds erklæring.... smiler!! Sådan har jeg det også med min bil.... bliver tit forkælet med en vask osv.... min bil har nemlig en sjæl... bilder jeg mig ind... griner

knus malou

Anmeld

5. marts 2009

Diana...

sort

Anmeld

5. marts 2009

wamse

Sort og møgbeskidt

Anmeld

5. marts 2009

Mca<3

malou skriver:

Hvor fint.... en rigtig dejlig kærligheds erklæring.... smiler!! Sådan har jeg det også med min bil.... bliver tit forkælet med en vask osv.... min bil har nemlig en sjæl... bilder jeg mig ind... griner

knus malou

He he sjovt ..
Har slet ikke sådan et forhold til min bil Tror den er alt for upersonlig .
Men glad er jeg for den , for der er god plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.