Er her endnu, og vi prøver stadigvæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

metski83

Er her endnu, og vi prøver stadigvæk.

Dog har vi haft lidt pause fra PB, da der var alt for meget fokus på det.

Intet nyt, er ikke meget her inde, da jeg ikke syntes det er fedt at læse om andre gravide.

I øjeblikket er jeg en uge over tid, men har ikke testet, da det jo er sket en del gange før. Men man kan selvfølgelig håbe.

Jeg bøvler lidt med mit underliv, og den sidste uge, har jeg haft en del smerter i underlivet. Troede det skyldtes min mens var på vej, men intet tegn på det endnu.

Bare et lille pip her fra, håber i alle har det godt, specielt mine "venner" her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Intet nyt, er ikke meget her inde, da jeg ikke syntes det er fedt at læse om andre gravide.

I øjeblikket er jeg en uge over tid, men har ikke testet, da det jo er sket en del gange før. Men man kan selvfølgelig håbe.

Jeg bøvler lidt med mit underliv, og den sidste uge, har jeg haft en del smerter i underlivet. Troede det skyldtes min mens var på vej, men intet tegn på det endnu.

Bare et lille pip her fra, håber i alle har det godt, specielt mine "venner" her inde

Hej sødeste metski..

FÅ så testet. - At du dog kan holde det ud. Som vi har sankket om før- vil dt ikke være bedre at få den skide negative - som vi håber den IKKE er, istedet for at gå og tænke, mon den er der, ej det er den ikke, eller er den?.

- Hmm, underlige smerter i underlivet .. mulige ligamentsmerter måske.. Igen få testet. , hvornår regner du med at ville teste?

Jeg hepper stadig på dig/jer.

Håber du har haft en god jul og et godt nytår.

Kraam herfra,,

Anmeld

3. januar 2012

th

metski83 skriver:

kan godt forstå dig, det er ikke nemt.

jeg valgte først at komme rigtig herinde da jeg fik 2 streger, det er ikke altid nemt at alle andre skriver at nu er de gravide eller nu har de født.

håber snart du får 2 streger, så i kan få jeres ønske baby

Anmeld

3. januar 2012

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej sødeste metski..

FÅ så testet. - At du dog kan holde det ud. Som vi har sankket om før- vil dt ikke være bedre at få den skide negative - som vi håber den IKKE er, istedet for at gå og tænke, mon den er der, ej det er den ikke, eller er den?.

- Hmm, underlige smerter i underlivet .. mulige ligamentsmerter måske.. Igen få testet. , hvornår regner du med at ville teste?

Jeg hepper stadig på dig/jer.

Håber du har haft en god jul og et godt nytår.

Kraam herfra,,

Tak for det.

Håber også du er kommet godt ind i det nye år

Jamen var til læge for en uge siden, pga. smerterne i mit underliv. det var så slemt en nat, at jeg ikke kunne sove. Der fik jeg taget en test, som var negativ. Det er jo så godt nok en uge siden, og det kan jo være ændret siden. Men tror ikke på den, der plejer ikke at være noget, når jeg går over tid.

Anmeld

3. januar 2012

sweet

metski83 skriver:

lige pludselig så er den der søde

Anmeld

3. januar 2012

metski83

th skriver:

kan godt forstå dig, det er ikke nemt.

jeg valgte først at komme rigtig herinde da jeg fik 2 streger, det er ikke altid nemt at alle andre skriver at nu er de gravide eller nu har de født.

håber snart du får 2 streger, så i kan få jeres ønske baby

1000 Tak skal du have, det håber jeg også. Og skal nok komme til at bruge det en masse igen, når jeg bliver gravid.

Anmeld

3. januar 2012

metski83

sweet skriver:

lige pludselig så er den der søde

Tak for det, det håber jeg virkelig

Anmeld

3. januar 2012

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Tak for det.

Håber også du er kommet godt ind i det nye år

Jamen var til læge for en uge siden, pga. smerterne i mit underliv. det var så slemt en nat, at jeg ikke kunne sove. Der fik jeg taget en test, som var negativ. Det er jo så godt nok en uge siden, og det kan jo være ændret siden. Men tror ikke på den, der plejer ikke at være noget, når jeg går over tid.

Det er jeg

Puha det lyder til at have været slemt. :O Er smerterne der stadig? Håber ikke det er noget slemt..
Og ja, du siger jo selv de plejer at være negative.. Har du prøvet at teste for æl? Kan huske vi snakkede om at du måske ikke havde æl når perioden varede 5 uger..
Jeg selv har testet denne måned og testet positiv enten cd 16 eller 17, måske endnda 18. HAvde lidt svært ved at aflæse testene for stregen var ligesåtydelig men dagen efter mere tydelig Men ved da så min æl falder sent hvorfor det er forståeligt min mens kommer senere end på ca 28.

Hvordan går det med vægttabet? Har du opnået delmålet?

Anmeld

3. januar 2012

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er jeg

Puha det lyder til at have været slemt. :O Er smerterne der stadig? Håber ikke det er noget slemt..
Og ja, du siger jo selv de plejer at være negative.. Har du prøvet at teste for æl? Kan huske vi snakkede om at du måske ikke havde æl når perioden varede 5 uger..
Jeg selv har testet denne måned og testet positiv enten cd 16 eller 17, måske endnda 18. HAvde lidt svært ved at aflæse testene for stregen var ligesåtydelig men dagen efter mere tydelig Men ved da så min æl falder sent hvorfor det er forståeligt min mens kommer senere end på ca 28.

Hvordan går det med vægttabet? Har du opnået delmålet?

Jeg har bedt min læge om en ordentlig undersøgelse af mit underliv, da en anden læge snakkede om cyster. Så måske der er en logisk forklaring på manglende graviditet.

Ja vi prøvede ÆL test for et par åneder siden, men det ødelagde total sexlivet, da der var alt for meget fokus på det. Men min ÆL ligger også sent i min cyklus. Men ja, rigtig nok, så sagde min læge, at det ikke var sikkert der var ÆL når perioden varede 5 uger, men i morgen er det faktisk uge 6

Anmeld

3. januar 2012

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Jeg har bedt min læge om en ordentlig undersøgelse af mit underliv, da en anden læge snakkede om cyster. Så måske der er en logisk forklaring på manglende graviditet.

Ja vi prøvede ÆL test for et par åneder siden, men det ødelagde total sexlivet, da der var alt for meget fokus på det. Men min ÆL ligger også sent i min cyklus. Men ja, rigtig nok, så sagde min læge, at det ikke var sikkert der var ÆL når perioden varede 5 uger, men i morgen er det faktisk uge 6

Når ja cyster. Min søster havde en der sprang. Det gjrde virkelig, virkelig ondt på hende..

Okay, ja det kan jo desværre have den effekt på sexlivet. Her har det heldigvis ikke haft den effekt da vi ikke rigtig'rigtig prøver.

Ja det var nemlig det jeg kunne huske du snakkede om. Hold da op, det var længe.. Snakkede løgen m at cyster evt kunne udskyde mens længere??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.