1. lægebesøg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja det er jeg

min læge var 30 min. forsinket... så kom først ind 14.45 og så tog det hele 45 minutter...

først snakken om hvornår der var termin, og vores "behandlings"-forløb der ikke nåede at komme igang...

hvor jeg kunne vælge at føde... kost og motion... om jeg ønskede NF og gennemscanning... og udfyldning af alle papirene og så en blodtrygs måling.

så skulle jeg tisse i en kop, vejes (har tabt 1 kg.), trykkes på maven, havde undersøgt mit bækken og snakkede taktik i forhold til det (det er allerede noget skidt)

han prøvede at finde hjerte lyd udvændigt... men det kunne han ikke... men skidt vi så det i tirsdags...

og så en omgang blodprøver... det tror jeg var det... når ja jeg fik også en fin bog om graviditet, fødsel, et afsnit til far, og om at blive en familie...

Hold da op en masse ting.. hmm kan høre hjertelyd hos en alm læge???

Ej nu glæder jeg mig vildt meget til i morgen kl 12 Og endnu mere til mandag kl 14.45, der skal vi nemlig til scanning igen.. Wuhu.. Glæder mig så meget til at se bebsen igen (med håbet om at den selvfølgelig stadig er i live)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hold da op en masse ting.. hmm kan høre hjertelyd hos en alm læge???

Ej nu glæder jeg mig vildt meget til i morgen kl 12 Og endnu mere til mandag kl 14.45, der skal vi nemlig til scanning igen.. Wuhu.. Glæder mig så meget til at se bebsen igen (med håbet om at den selvfølgelig stadig er i live)...

ja det kan man ialtfald hos min læge...

lidt underligt at møde sin læge for første gang til graviditets besøg

troede jeg havde ået den kvindelige læge... ud af de 3 læger i huset...

men det havde jeg ikke... heller ikke manden på 50 år (ca.)... men den unge læge på 30 (tror jeg) som ser ret godt ud... hihihihi... det er da hyggeligt...

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja det kan man ialtfald hos min læge...

lidt underligt at møde sin læge for første gang til graviditets besøg

troede jeg havde ået den kvindelige læge... ud af de 3 læger i huset...

men det havde jeg ikke... heller ikke manden på 50 år (ca.)... men den unge læge på 30 (tror jeg) som ser ret godt ud... hihihihi... det er da hyggeligt...

Uhhh, det er da en god overraskelse haha... Så kan du rigtig komme ind til den lækre doktormand, mens du selv går og ligner en flodhest hahahaha.. ej sorry, men det er da lidt komisk... Min læge er gammel, så der er ikke meget at se på der Men han er nu ganske flink...

Anmeld

4. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Uhhh, det er da en god overraskelse haha... Så kan du rigtig komme ind til den lækre doktormand, mens du selv går og ligner en flodhest hahahaha.. ej sorry, men det er da lidt komisk... Min læge er gammel, så der er ikke meget at se på der Men han er nu ganske flink...

ja lige netop....

Anmeld

4. januar 2012

frk-stoltze

Følger lige med i jeres debat, da jeg også skal til 1.lægebesøg imorgen måske vi alle skal give en opdate på hvordan det er gået??

Anmeld

4. januar 2012

Kay

Følger lige med i jeres debat, da jeg også skal til 1.lægebesøg imorgen måske vi alle skal give en opdate på hvordan det er gået??

det er du velkommen til jeg er kommet med min

Anmeld

4. januar 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

det er du velkommen til jeg er kommet med min

Hehe var det den med den "unge"læge ;-) he hé hva snakkede i om?

Anmeld

4. januar 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Hehe var det den med den "unge"læge ;-) he hé hva snakkede i om?

tror det var beskeden før... der var hvordan det gik til min undersøgelse i dag

men ja det med den ugen læge er også rimlig relevent første gang jeg møder manden skal jeg igennem alt det...

Anmeld

4. januar 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

tror det var beskeden før... der var hvordan det gik til min undersøgelse i dag

men ja det med den ugen læge er også rimlig relevent første gang jeg møder manden skal jeg igennem alt det...

Hehe jeg ville ikke kunne koncentere mig, han skulle nok lige høre mug flere gange om jeg er helt med Hehe

Anmeld

5. januar 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Hehe jeg ville ikke kunne koncentere mig, han skulle nok lige høre mug flere gange om jeg er helt med Hehe

jeg sys det var lidt skægt... for jeg fik forvirret ham en del... hihi... jeg spurgte om spørgsmål han ik rigtig viste noget om og sådan noget... og så smilede jeg bare sødt til ham når han ikke rigtig kunne svare... han måtte også indrømme at det var den første graiditets undersøgelse han sklle lave på egen hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.