1. lægebesøg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Kay

Joyce skriver:

Det med kost, det var meget efter jeg var blevet gravid, fx om jeg havde fået lyst forskelligt ting, og om jeg mere eller mindre overholdte de 8 kost råd.

puhhh ha... det bliver sjovt... hihihihi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Kay

Masig skriver:

hehe ja gør vi jo nok.. Håber vi...

Ja det kan godt blive for stille.. Vi bor også lidt ude på landet, men der er stadig en brugs, en tank, et pizzaria og en bager herude.. Og så er der kun 5-10 min kørsel ind til byen.. men ville bestemt heller ikke længere ud... Men vil til gengæld heller ikke bo inde midt i byen med barn og hund og sådan...

kæresten ville gerne havde blevet boende på nørrebro hvor vi boede... men jeg kunne heller ik se mig bo der med barn... der er mange der bor der inde med børn og det er jo fint... men jeg kunne ik se mig selv gøre det... så blev rigtig glad da vi fik vores lille lejede rækkehus i Lyngby... med lille have og tæt på skov og heste og sådan... det er bare skønt

Anmeld

3. januar 2012

Masig

Kay skriver:

kæresten ville gerne havde blevet boende på nørrebro hvor vi boede... men jeg kunne heller ik se mig bo der med barn... der er mange der bor der inde med børn og det er jo fint... men jeg kunne ik se mig selv gøre det... så blev rigtig glad da vi fik vores lille lejede rækkehus i Lyngby... med lille have og tæt på skov og heste og sådan... det er bare skønt

Ja det er også meget mere mig.. Men jeg kan slet ikke kbh overhovedet.. Boede på Amager i 1½ år og fik total stress af det.. Altså virkelig med ondt i maven og kunne ingenting til sidst... så flyttede jeg til Fyn og vupti så stoppede stressen hehe... Så nej det med storbuer er ikke mig.. Odense var fin mens jeg studerede men nu hvor jeg er blevet "gammel" kan jeg slet ikke de store byer mere... Og synes at børn skal vokse op et roligt sted hvor de kan lege med vennerne på vejen

Anmeld

4. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det er også meget mere mig.. Men jeg kan slet ikke kbh overhovedet.. Boede på Amager i 1½ år og fik total stress af det.. Altså virkelig med ondt i maven og kunne ingenting til sidst... så flyttede jeg til Fyn og vupti så stoppede stressen hehe... Så nej det med storbuer er ikke mig.. Odense var fin mens jeg studerede men nu hvor jeg er blevet "gammel" kan jeg slet ikke de store byer mere... Og synes at børn skal vokse op et roligt sted hvor de kan lege med vennerne på vejen

ja jeg kan nu god li alle de gode ting ved stor byen... man er tæt på alting...  og det er vi også her... men samtidig elsker jeg også skov og vand og villakvartere... og det har vi også her... det kan jeg rigtig godt li

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja jeg kan nu god li alle de gode ting ved stor byen... man er tæt på alting...  og det er vi også her... men samtidig elsker jeg også skov og vand og villakvartere... og det har vi også her... det kan jeg rigtig godt li

Jamen det er også rart at være tæt på det hele... Men jeg har nok bare fået nok af larm og støj fra storbyen hehe...

Hvordan gik lægebesøget? (Hvis du altså har været der)

Anmeld

4. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Jamen det er også rart at være tæt på det hele... Men jeg har nok bare fået nok af larm og støj fra storbyen hehe...

det er først kl. 14.15

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Kay skriver:

det er først kl. 14.15

Nårh hehe...

Anmeld

4. januar 2012

Masig skriver:

Hi,hi... Jeg skulle lige til at spørge!

Men så må man jo væbne sig med tålmodighed!!

Anmeld

4. januar 2012

Masig

Tilmeldt skriver:

Hi,hi... Jeg skulle lige til at spørge!

Men så må man jo væbne sig med tålmodighed!!

Nu må hun da også snart være hjemme igen og kan komme med en update....

Anmeld

4. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Nu må hun da også snart være hjemme igen og kan komme med en update....

ja det er jeg

min læge var 30 min. forsinket... så kom først ind 14.45 og så tog det hele 45 minutter...

først snakken om hvornår der var termin, og vores "behandlings"-forløb der ikke nåede at komme igang...

hvor jeg kunne vælge at føde... kost og motion... om jeg ønskede NF og gennemscanning... og udfyldning af alle papirene og så en blodtrygs måling.

så skulle jeg tisse i en kop, vejes (har tabt 1 kg.), trykkes på maven, havde undersøgt mit bækken og snakkede taktik i forhold til det (det er allerede noget skidt)

han prøvede at finde hjerte lyd udvændigt... men det kunne han ikke... men skidt vi så det i tirsdags...

og så en omgang blodprøver... det tror jeg var det... når ja jeg fik også en fin bog om graviditet, fødsel, et afsnit til far, og om at blive en familie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.