Kun 60 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

GitteC78

MissTas skriver:

helt sikkert smil.. har selv 48 dage til termin så man nærmer sig da

Ih altså.... Tillykke  Ved du hvad skal du have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

lailamik

GitteC78 skriver:

Hej

Så er der kun 60 dage til termin  Hvor er det bare dejligt. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham/hende for første gang.....

Det bliver vildt dejligt at komme af med maven, så jeg bedre kan lege med min søn på 15 mdr. Det er så svært at komme op fra gulvet, hi hi.

Iiihhh spænnende  -må dog indrømme at jeg er lidt sjalu og ville ønske det var mig, der  var så tæt på termin

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

GitteC78 skriver:

Ih altså.... Tillykke  Ved du hvad skal du have?

tusind tak og i lige måde ja, skal have en lille prinsesse

Anmeld

4. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ihhhhh, så er det jo ikke længe til mere!  Jeg er kun lige her til Januar begyndt at tælle ned...

Og fedt at i ikke kender kønnet på den lille (selvom i nu gerne ville) så er der lidt SURPRISE!

19 dage til terminen og forhåbentlig er hun ude før!

Anmeld

4. januar 2012

GitteC78

lailamik skriver:

Iiihhh spænnende  -må dog indrømme at jeg er lidt sjalu og ville ønske det var mig, der  var så tæt på termin

Synes nu også det er dejligt at jeg nærmere mig termin, glæder mig ikke til at føde, men glæder mig til at se min lille baby....

Hvor langt er du?

Anmeld

4. januar 2012

GitteC78

rikkeregnbue skriver:

Ihhhhh, så er det jo ikke længe til mere!  Jeg er kun lige her til Januar begyndt at tælle ned...

Og fedt at i ikke kender kønnet på den lille (selvom i nu gerne ville) så er der lidt SURPRISE!

19 dage til terminen og forhåbentlig er hun ude før!

Ih hvor er du heldig at du er så tæt på termin....  Krydser finger for at hun kommer før....

Det har også været nogle hårde mdr. ikke at vide kønnet. Jeg var græd færdig da vi var til MD scanning, havde forventet at få kønnet af vide. Men efter nogle dage og vi havde slugt ikke at vide det, blev vi enig om ikke at kende kønnet. Nu glæder jeg mig til at få at vide, og det blev en.....

Anmeld

4. januar 2012

A&F

GitteC78 skriver:

Af pratiske grunde synes jeg nu det ville have været rart at kende kønnet, men det synes den lille ikke... så det bliver spændende hvad vi får.

Min mand overtalte mig til, at vi ikke skulle vide kønnet. Det var svært i starten, men jeg er glad for at vi fik en dejlig overraskelse. Vil gør det samme igen, når vi skal have flere børn. 

Anmeld

4. januar 2012

lailamik

GitteC78 skriver:

Synes nu også det er dejligt at jeg nærmere mig termin, glæder mig ikke til at føde, men glæder mig til at se min lille baby....

Hvor langt er du?

hehe tænker precis det samme  Glæder mig til baby er ude ikke når den er på vej ud -jeg lever i benægtelse

Jeg har selv "kun" 80 dage tilbage  men hold da op jeg ville ønske jeg var dig  synes at man mister al tålmodighed når man bliver gravid 

Anmeld

4. januar 2012

Nadia&Daniel

GitteC78 skriver:

Synes det er flot at du ville opfylde din mands ønske.... Jeg synes det har været nogle hårde mdr. ikke at vide kønnet. Vi har en dreng på 15 mdr. så det ville bare være dejligt at vide om vi kan bruge hans tøj eller om vi skal ud og købe en masse i lyserødt og lilla... Men hvis det viser sig at være en pige, så skal der bare shoppes

Min mavefornemmelse siger også en pige, måske fordi maven er anderledes end da jeg ventede min søn. Og graviditeten har også været anderledes. Men nu må vi se om 2 mdr. hvad der gemmer sig.

Det vil også helt klart være nemmeste med at vide nr. 2, når vi engang skal være forældre igen

Første gang jeg var gravid, havde jeg lyst til syltede agurker - selv kl. 4 om natten.. Da jeg var gravid med Laura, havde jeg lyst til vingummi 24-7.. Og kunne slet ikke tåle lugten af syltede agurker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.