Kun 60 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

GitteC78

Hej

Så er der kun 60 dage til termin  Hvor er det bare dejligt. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham/hende for første gang.....

Det bliver vildt dejligt at komme af med maven, så jeg bedre kan lege med min søn på 15 mdr. Det er så svært at komme op fra gulvet, hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

A&F

Dejligt at der ikke er lang tid igen. Og hvor er det bare spændende, når man ikke kender til kønnet. Dejligt med overraskelser.

Anmeld

4. januar 2012

GitteC78

A&F skriver:

Dejligt at der ikke er lang tid igen. Og hvor er det bare spændende, når man ikke kender til kønnet. Dejligt med overraskelser.

Af pratiske grunde synes jeg nu det ville have været rart at kende kønnet, men det synes den lille ikke... så det bliver spændende hvad vi får.

Anmeld

4. januar 2012

Nadia&Daniel

Ihh hvor spændende  Vi kendte heller ikke kønnet da vi ventede os (dette var dog selvvalgt) - og vi vil heller ikke kende kønnet næste gang

Anmeld

4. januar 2012

GitteC78

Nadia&Daniel skriver:

Ihh hvor spændende  Vi kendte heller ikke kønnet da vi ventede os (dette var dog selvvalgt) - og vi vil heller ikke kende kønnet næste gang

Okay synes du ikke det var svært at skulle vente? Vi kendte kønnet da jeg ventede min søn, vi synes det var så rart. Denne gang ville vi også gerne kende kønnet, men den lille var ikke enig øv øv... Vi overvejede en køns scanning, men blev enig om at spare de penge, da vi skal ud og have del. Nu venter vi bare i spænding.

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

GitteC78 skriver:

Hej

Så er der kun 60 dage til termin  Hvor er det bare dejligt. Jeg glæder mig helt vildt til at se ham/hende for første gang.....

Det bliver vildt dejligt at komme af med maven, så jeg bedre kan lege med min søn på 15 mdr. Det er så svært at komme op fra gulvet, hi hi.

hvor skønt.. først talte man måneder, så uger og nu tæller man dage smil..

Anmeld

4. januar 2012

Nadia&Daniel

GitteC78 skriver:

Okay synes du ikke det var svært at skulle vente? Vi kendte kønnet da jeg ventede min søn, vi synes det var så rart. Denne gang ville vi også gerne kende kønnet, men den lille var ikke enig øv øv... Vi overvejede en køns scanning, men blev enig om at spare de penge, da vi skal ud og have del. Nu venter vi bare i spænding.

Min mand har altid haft en drøm om ikke at kende kønnet, når han engang skulle være far.. Og dette ønske ville jeg gerne opfylde for ham. Han sagde jeg gerne måtte vide det, men vidste at jeg ikke ville kunne holde min mund. Det var faktisk ikke svært, fordi jeg følte mig stadig meget tæt på babyen/guldklumpen..

Endte med at få planlagt kejsersnit - det vil sige, at vi kendte dato og næsten klokken, så det med kønnet (og vægt og cm.) blev virkelig en overraskel..

Min mavefornemmelse sagde PIGE - og vi fik en pige Dog tog jeg fusen på svigermor, for hun  var overbevist om at vi fik en dreng, så hun blev noget paf da vi ringede..

Anmeld

4. januar 2012

GitteC78

MissTas skriver:

hvor skønt.. først talte man måneder, så uger og nu tæller man dage smil..

Hi hi hi.... Ja dejligt at det nu er dage man tæller og ikke mdr.

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

GitteC78 skriver:

Hi hi hi.... Ja dejligt at det nu er dage man tæller og ikke mdr.

helt sikkert smil.. har selv 48 dage til termin så man nærmer sig da

Anmeld

4. januar 2012

GitteC78

Nadia&Daniel skriver:

Min mand har altid haft en drøm om ikke at kende kønnet, når han engang skulle være far.. Og dette ønske ville jeg gerne opfylde for ham. Han sagde jeg gerne måtte vide det, men vidste at jeg ikke ville kunne holde min mund. Det var faktisk ikke svært, fordi jeg følte mig stadig meget tæt på babyen/guldklumpen..

Endte med at få planlagt kejsersnit - det vil sige, at vi kendte dato og næsten klokken, så det med kønnet (og vægt og cm.) blev virkelig en overraskel..

Min mavefornemmelse sagde PIGE - og vi fik en pige Dog tog jeg fusen på svigermor, for hun  var overbevist om at vi fik en dreng, så hun blev noget paf da vi ringede..

Synes det er flot at du ville opfylde din mands ønske.... Jeg synes det har været nogle hårde mdr. ikke at vide kønnet. Vi har en dreng på 15 mdr. så det ville bare være dejligt at vide om vi kan bruge hans tøj eller om vi skal ud og købe en masse i lyserødt og lilla... Men hvis det viser sig at være en pige, så skal der bare shoppes

Min mavefornemmelse siger også en pige, måske fordi maven er anderledes end da jeg ventede min søn. Og graviditeten har også været anderledes. Men nu må vi se om 2 mdr. hvad der gemmer sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.