abort eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

PIGER

jeg har lige for kun en halv time siden stået med 2 positive test og det siger og klare sig selv!): jeg er på mini piller men de har åbenbart ikke virket korrekt.......!!!!! jeg har allerede et barn på 6 mdr men det ikke det der er problemet ..... jeg kan slet ikke få mig selv til at gå igennem en abort eller vælge det barn fra, jeg er SÅ MEGET IMOD DET !! og min kæreste siger pas og ikke vil tage beslutningen! men vi får i forvejen noget støtte , på  igennem kommunen og jeg er så bange for hvad helved de siger hvad skal jeg gøre piger ? det barn vi har i forvejen er ved at være så stort så de ikke kommer her så meget mere, men jeg føler mig virkelig på skideren..... skulle gerne være 5+ idag

sender dig/jer en masse varme 

er kun dig og kæresten som kan tage beslutning, men syns hvis i føler for og få barnet så skal i gøre det, for i skal nok klare det med begge børn er  jeg sikker på..

nu ved jeg ikke hvilken støtte i har fået selvfølig, men lyder til de ikke er der så meget og så er det jo fordi i ikke har behovet for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jamen så må du jo tænke på om du vil have det barn som du overhovedet ikke kender endnu og som ikke var "meningen" skulle være i din mave nu her, fordi du har prøvet at undgå det ved at tage p-piller... Eller om det barn du har nu er meget vigtigere end noget som helst andet i verdenen og har ret til at blive hos sin mor....

Jeg vil ikke vælge for dig... Og jeg vil ikke opfordre dig til noget, men hvis du er bange for at miste dit barn til kommunen, så har du vel ikke rigtig noget valg?

jeg ved heller ikke om de må tage mit barn med disse grunde.. blir vel nødt til at snakke med dem  jeg kan ik komme igennem en abort

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det er jo netop derfor du skal havde en ved din side for de trusler må de ikke komme med...

jaaaa men det skulle jo have været min mor, men hun siger hele tiden abort .. hun er ik imod abort... og så har jeg ikke rigtig andre jeg er trygge ved, udover min kæreste..... men jeg ved skam helle ikke om de må true eller tage mit barn på disse grunde

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

jeg ved heller ikke om de må tage mit barn med disse grunde.. blir vel nødt til at snakke med dem  jeg kan ik komme igennem en abort

så har du jo allerede taget din beslutning men ja få snakket med dem....

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

jaaaa men det skulle jo have været min mor, men hun siger hele tiden abort .. hun er ik imod abort... og så har jeg ikke rigtig andre jeg er trygge ved, udover min kæreste..... men jeg ved skam helle ikke om de må true eller tage mit barn på disse grunde

du har ikke en veninde eller andet der kan sidde med??

Anmeld

3. januar 2012

Talbutikken

Jeg vil sige at det går helt an på hvad det er for en for af støtte i har.. Når du informere dem om din graviditet skal du indstille dig på at få sandhenden altså deres syn på et evt. nyt barn.

Det kan være meget hårdt at høre på..

Jeg er personligt glad for jeg hørte på hvad de sagde til mig i sin tid.
For de eneste det var blevet taber, var mine unger og i sidste ende havde det været endnu svære at leve med, end en abort.

Du skal tænke på at vi få børn pga. vores egen egoisme ikke fordi børne vælger at blive født.. Og nogen gange, ja så råde fornuften ikke over følserne.. Men følserne har magten og ja, det er desværre ikke altid det smarteste.

Men vudere de kloge at det ikke ville være godt for jeres lille familie og det kunne ende i en evt. anbringelse af jeres børn , hvorfor så vælge et barn til i ikke kende, måske ikke kommer til at kende og det i allerede har fra?

Anmeld

3. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

PIGER

jeg har lige for kun en halv time siden stået med 2 positive test og det siger og klare sig selv!): jeg er på mini piller men de har åbenbart ikke virket korrekt.......!!!!! jeg har allerede et barn på 6 mdr men det ikke det der er problemet ..... jeg kan slet ikke få mig selv til at gå igennem en abort eller vælge det barn fra, jeg er SÅ MEGET IMOD DET !! og min kæreste siger pas og ikke vil tage beslutningen! men vi får i forvejen noget støtte , på  igennem kommunen og jeg er så bange for hvad helved de siger hvad skal jeg gøre piger ? det barn vi har i forvejen er ved at være så stort så de ikke kommer her så meget mere, men jeg føler mig virkelig på skideren..... skulle gerne være 5+ idag

Det er uendeligt hårdt..og jeg synes du skal inddrage kommunen og få en fornuftig snak med dem. Fortæl hvad du føler, og saml så alle dine følelser og dit klare hovede + gode råd i en pose og vælg det rigtige for dig.

Jeg har selv i mine helt unge dage måttet tage det tunge valg at få få foretaget to provokerede aborter fordi jeg blev gravid trods beskyttelse, og det er nok det hårdeste i verden.
Men..søde ven...tænk dig om, for nu fungerer dit liv..kan du klare et barn mere??
Har du overskudet og styrken?
Selvom det er hårdt, så må man også være realistisk, for det skulle jo gerne være sådan, at det lille barn man får vitterligt er en gave, og det må aldrig fødes som en byrde...det har det ikke fortjent.

En masse kærlige tanker herfra

Sussie

Anmeld

3. januar 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

PIGER

Hej med dig.

Ro på, jeg har selv kommunen inde ovre herhjemme, og kommunen fjerner ikke nr 2 hvis de kan se at i har kvalifikationerne til at være forældre for jeres barn i har nu.

Det kan være at hjemmestøtten kommer lidt oftere end nu, men jeg tror ikke på at kommunen går ind og fjerner din nr 2. Der skulle ihvertfal være en meget god grund til en fjernelse.

Hvorfor ringer du ikke til din sagsbehandler i børn&unge afdelingen og høre hvordan og hvorledes? 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Hej med dig.

Ro på, jeg har selv kommunen inde ovre herhjemme, og kommunen fjerner ikke nr 2 hvis de kan se at i har kvalifikationerne til at være forældre for jeres barn i har nu.

Det kan være at hjemmestøtten kommer lidt oftere end nu, men jeg tror ikke på at kommunen går ind og fjerner din nr 2. Der skulle ihvertfal være en meget god grund til en fjernelse.

Hvorfor ringer du ikke til din sagsbehandler i børn&unge afdelingen og høre hvordan og hvorledes? 

nå det var da godt... for det er abosolute ikke nemt det her, og går bestmet ikke ind for abort...... det kom virkelig bag på mig med denne test.... Nej de har ingen hænsigter i at fjerne vores barn herhjemme, tværtimod er vi snart ude af det.... Men bekymret er man vel altid over deres tanker om så tidlig om endnu et barn, men som sagt kom det virkelig selv bag på os..... du får måske selv hjælp fra kommunen? og du har mange børn eller hvad ?

Anmeld

3. januar 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

nå det var da godt... for det er abosolute ikke nemt det her, og går bestmet ikke ind for abort...... det kom virkelig bag på mig med denne test.... Nej de har ingen hænsigter i at fjerne vores barn herhjemme, tværtimod er vi snart ude af det.... Men bekymret er man vel altid over deres tanker om så tidlig om endnu et barn, men som sagt kom det virkelig selv bag på os..... du får måske selv hjælp fra kommunen? og du har mange børn eller hvad ?

Det er kun et plus at de ikke er bekymrede. 

ja, jeg får støtte fra kommunen, men er også snart ude af det.

Jeg har 1 barn, og skal ikke have flere indenfor de næste år, vi beskytter os med kondom, kan ikke tåle p-piller.

Du skal følge dit hjerte, og få fat i din sagsbehandler. 

Rigtig godt nytår til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.