abort eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

PIGER

jeg har lige for kun en halv time siden stået med 2 positive test og det siger og klare sig selv!): jeg er på mini piller men de har åbenbart ikke virket korrekt.......!!!!! jeg har allerede et barn på 6 mdr men det ikke det der er problemet ..... jeg kan slet ikke få mig selv til at gå igennem en abort eller vælge det barn fra, jeg er SÅ MEGET IMOD DET !! og min kæreste siger pas og ikke vil tage beslutningen! men vi får i forvejen noget støtte , på  igennem kommunen og jeg er så bange for hvad helved de siger hvad skal jeg gøre piger ? det barn vi har i forvejen er ved at være så stort så de ikke kommer her så meget mere, men jeg føler mig virkelig på skideren..... skulle gerne være 5+ idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

slet ikke nogen på linjen der kan råde/vejlede mig til det ene eller det andet ??????? tør ikke gå til andre

Anmeld

3. januar 2012

Kay

prøv at snakke med dem fra kommunen om det?? tror det er bedst at ligge kortene på bordet fra starten...

til dig

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

prøv at snakke med dem fra kommunen om det?? tror det er bedst at ligge kortene på bordet fra starten...

til dig

jeg er virkelig bare så bange for at de presser mig mere end det blir noget hjælp og støtte på hvordan jeg har det

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

jeg er virkelig bare så bange for at de presser mig mere end det blir noget hjælp og støtte på hvordan jeg har det

jeg har aldrig været i kontakt med kommunen på den måde så jeg ved ikke hvordan det foregår... men jeg tænker at hvis du holder det hemmeligt og vælger at beholde det... så vil de se negativt på det...

kunne det være en ide at gøre det klart for dem at du ikke ønsker de presser dig men kommer med saglig råd info til at hjælpe dig til dit valg før du tager det??

du kan vel evt. vælge at havde en Bi-sidder med... altså en du vælger og stoler på der kan hjælpe dig hvis det går over i det du frygter???

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Ligemeget hvad så kan de ikke presse dig til at få en abort, det er dybt ulovligt...

Snak med dem og hør hvad de siger til situationenen, der er ingen grund til at gemme sig  

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ligemeget hvad så kan de ikke presse dig til at få en abort, det er dybt ulovligt...

Snak med dem og hør hvad de siger til situationenen, der er ingen grund til at gemme sig  

hvad nu hvis de fjener mit barn hvis jeg vælger 2 barn

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har aldrig været i kontakt med kommunen på den måde så jeg ved ikke hvordan det foregår... men jeg tænker at hvis du holder det hemmeligt og vælger at beholde det... så vil de se negativt på det...

kunne det være en ide at gøre det klart for dem at du ikke ønsker de presser dig men kommer med saglig råd info til at hjælpe dig til dit valg før du tager det??

du kan vel evt. vælge at havde en Bi-sidder med... altså en du vælger og stoler på der kan hjælpe dig hvis det går over i det du frygter???

jaaaaa, men er bange for de tænker alt muligt om  mig om de så fjerner mit barn fordi jeg ikke kan gå igennem  en abort

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

hvad nu hvis de fjener mit barn hvis jeg vælger 2 barn

Jamen så må du jo tænke på om du vil have det barn som du overhovedet ikke kender endnu og som ikke var "meningen" skulle være i din mave nu her, fordi du har prøvet at undgå det ved at tage p-piller... Eller om det barn du har nu er meget vigtigere end noget som helst andet i verdenen og har ret til at blive hos sin mor....

Jeg vil ikke vælge for dig... Og jeg vil ikke opfordre dig til noget, men hvis du er bange for at miste dit barn til kommunen, så har du vel ikke rigtig noget valg?

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Anonym skriver:

jaaaaa, men er bange for de tænker alt muligt om  mig om de så fjerner mit barn fordi jeg ikke kan gå igennem  en abort

det er jo netop derfor du skal havde en ved din side for de trusler må de ikke komme med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.