hvorfor er jeg sådan en sur og indebrændt kælling!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

ka li ja

jeg kan snart ikke holde mig selv ud!!
jeg tuder over alting.. uanset om det er manden eller arb giveren eller bankmanden jeg snakker med.
jeg blir sur og irriteret over de mindste baggateller(kan jeg først se når jeg er brændt af)
er det årstiden eller burde jeg opsøge en psykolog?
er de dyre, for vi har absolut ingen penge for tiden... kan an blive henvist af nogen...
lige nu sidder jeg og hyler, og ved ikke engang hvorfor..

jeg var engang så stærk, jeg kunne klarer alt, og folk kunne fandme bare komme an... så fik jeg børn...

knus fra tudemarie!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Rasmine

Har sendt dig en PB

Anmeld

4. marts 2009

ka li ja

oven i hatten har jeg så lige fået a vide af lægen at jeg har seriøst undeskud af D vitamin. ikke engang en alm vitaminpille vil kunne klarer at få det op igen!!.
kan man få depr. af d vitamin mangel??

Anmeld

4. marts 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

oven i hatten har jeg så lige fået a vide af lægen at jeg har seriøst undeskud af D vitamin. ikke engang en alm vitaminpille vil kunne klarer at få det op igen!!.
kan man få depr. af d vitamin mangel??

D vitamin får du gennem at være ude.
Selvom der er overskyet, trænger solens stråler igennem ,og giver dig dem.
Du skal noget mere ud, der er ikke noget som hedder dårligt vejr.
Gå nogle lange ture, få pulsen op, få frisat nogle endorfiner, U know.

Anmeld

4. marts 2009

ka li ja

Mebach skriver:

D vitamin får du gennem at være ude.
Selvom der er overskyet, trænger solens stråler igennem ,og giver dig dem.
Du skal noget mere ud, der er ikke noget som hedder dårligt vejr.
Gå nogle lange ture, få pulsen op, få frisat nogle endorfiner, U know.

ja jeg må jo bare ta mig sammen. i dag har jeg fri så der burde jeg benytte chancen.
men alle andre dage er det ikke muligt da jeg jo står inde og glor hele dagen!!! hvad gør man så der??

Anmeld

4. marts 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

ja jeg må jo bare ta mig sammen. i dag har jeg fri så der burde jeg benytte chancen.
men alle andre dage er det ikke muligt da jeg jo står inde og glor hele dagen!!! hvad gør man så der??

Du kan evt. investere i sådan en lys-børge.
Lysterapi, hedder det. De fleste isenkræmmere, Imerco mv. har dem.
Stå lidt tidligere op, sid foran den, med din morgenmad, og vågn ligeså stille op.
Det er fristende at sidde med den om aftenen, når man har tid, men mener der er noget med at det kan vende op og ned på ens døgnrytme.

Du møder vel først kl. 9, ik?
Så få sendt ungerne afsted, og gå en lang tur om morgenen ellers.

Anmeld

4. marts 2009

ka li ja

jeg står op kvar i syv for at møde kl 9 og har ikke tid til at sidde og spise morgenmad. så det blir nok ikke lige om morgenene der blir tid til den slags. og det er nok også rigtigt at den kan vende rytme.
men nu har jeg så lige læst at man kan få ond i knogler og ha svært ved at evt rejse sig fra siddende stilling. jeg har været ved lægen de sidste mange uger for at få tjekket hvad der er galt med mit venstre ben! min led gør ondt og gigt er det ikke. derfor tog vi sidst, en udviddet blodprøve og den viste så åbenbart meget lav d vitamin.. så det hænger måske også sammen.. jeg kan ikke gå så lang pga det skide ben, derfor sørger man jo for at slappe af i det når man endelig har fri. det blir jo belastet hver dag på arb, jeg står jo op hele tiden...
jeg må en tur på apoteket

Anmeld

4. marts 2009

Rasmine

www.netdoktor.dk/vitaminer/vitamind.htm

Der står en masse interessante ting om D vitamin.
Også noget om D i kosten.
Og om knogler.

Anmeld

4. marts 2009

bette

d vitamin mangel kan vist nok gøre en depri.... tror det er derfor mange får vinterdepression.. men er ikke helt sikker..

det er da træls du skal have det sådan.. kan du sætte ord på hvorfor du bliver ked af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.