Jeg troede aldrig, at jeg ville nå her til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Mettemus

Carina87 skriver:

Uh, hvor blev jeg lettet over at læse det! HURRA METTE! Jeg tænkte på at skrive til dig tidligere i dag, men turde ikke.
Hvor er du altså sej! Jeg havde ikke kunnet skrive en fis med Johannes hjemme! Du er virkelig sej! Skal vi så drikke kaffe når de to lømler er kørt ind hos Dorte og Annemarie? 

Go tur til Århus i morgen

Hvis du havde skrevet igår, havde du nok fået en sms tilbage om, at jeg var på randen til nervøst sammenbrud og hellere ville betale al min SU for det sidste år tilbage end at skrive den opgave. Men men men... på mystisk vis har opgaven skrevet og rettet sig selv i nat mens jeg var på facebook og baby.dk - skønt!

OG! Så går det op for mig at jeg åbenbart er med i et pilotprojekt, så jeg skal aflevere elektronisk i stedet for i print. Dvs at jeg ikke skal køre bil med Laurits i 3-4 timer i morgen og stå tidligt op for at være 100% sikker på at nå til Århus i tide. Dobbelt skønt!

Kaffe lyder bare som den bedste ide længe! Lad os helt klart aftale det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

piadas

Hvor er du sej, Mette - det er bare sådan en fantastisk følelse! Det var skisme da dejligt, den gad skrive sig selv færdig, mens du var på face og baby.dk - det er fanme da en computer, der vil noget, du har!

SNYYYD, jeg vil også drikke kaffe sammen med jer! Lige bortset fra at jeg ikke kan lide kaffe! Eller det kan jeg godt- bare den er irsk! Men så er der til gengæld næsten heller ikke noget bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.