Jeg troede aldrig, at jeg ville nå her til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Mettemus

FÅÅÅÅÅRK (Undskyld Sussie) hvor er jeg glad og lettet.

Jeg har i dag printet min eksamensopgave ud i tre eksemplarer, der ligger klar til aflevering i morgen. Jeg troede helt seriøst ALDRIG jeg ville blive færdig. Opgavn har hængt mig laaangt ud af halsen og har gjort at jeg har stresset og sovet dårligt den sidste måned, og ikke kunnet nyde jul og nytår som jeg gerne ville. Men NU er den filendansemig FÆRDIG. Jeg er 100%, fuldstændig ligeglad med karakteren - bare den består. Jeg er faktisk ret stolt over, at det i det hele taget er lykkes mig at skrive en opgave i et fag, jeg ikke har været til undervisning i.

Jeg er så LETTET! Jeg føler mig 10 kg lettere og 10 cm højere - jeg kan nu trække vejret heeelt ned i maven igen. Jeg kan nyde den sidste uge med Laurits hjemme inden han skal starte i DP, jeg kan nyde hans fødselsdag i fulde drag, jeg kan være Jens' kæreste igen.

Ihh!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Sofia

IHHHH DEJLIGT DEJLIGT DEJLIGT! Tillykke med at den er færdig!!!!

Anmeld

3. januar 2012

DK

HURRA!!!!! Hurra*1 mia! Ihh det er bare verdens bedste følelse!

Nyd din totalt velfortjente friuge!

og lidt mere

Anmeld

3. januar 2012

Mettemus

Sofia skriver:

IHHHH DEJLIGT DEJLIGT DEJLIGT! Tillykke med at den er færdig!!!!

Taaark!! Om jeg forstår at vi frivilligt gennemlever det helvede to gange om året Godt det snart er ovre!

Anmeld

3. januar 2012

Mettemus

DK skriver:

HURRA!!!!! Hurra*1 mia! Ihh det er bare verdens bedste følelse!

Nyd din totalt velfortjente friuge!

og lidt mere

Det er VIRKELIG det bedste! Især efter at have siddet oppe til kl. 4.30 i nat for at rette og slette (og være på facebook)

Tak, tak, tak!

Anmeld

3. januar 2012

DK

Det er klart! Men nu er skidtet færdigt! I morgen venter min sidste eksamen på det her studie EVER!!!!

Så er det kun det der speciale, men der er jo lææææænge til det skal afleveres og det er jo heller ikke en rigtig eksamen, vel?

Anmeld

3. januar 2012

Mettemus

DK skriver:

Det er klart! Men nu er skidtet færdigt! I morgen venter min sidste eksamen på det her studie EVER!!!!

Så er det kun det der speciale, men der er jo lææææænge til det skal afleveres og det er jo heller ikke en rigtig eksamen, vel?

Nej specialet? Jeg har også hørt at det ikke rigtig tæller noget? Det skal man vist ikke tage så seriøst... det tager max 14 dage at skrive.

Ih det blir da vildt? Ikke flere eksamensstressede julemåneder nogensinde! FEDT!!! (Men så heller ikke flere 2½ måneder lange sommerferier)

Anmeld

3. januar 2012

DK

Mettemus skriver:

Nej specialet? Jeg har også hørt at det ikke rigtig tæller noget? Det skal man vist ikke tage så seriøst... det tager max 14 dage at skrive.

Ih det blir da vildt? Ikke flere eksamensstressede julemåneder nogensinde! FEDT!!! (Men så heller ikke flere 2½ måneder lange sommerferier)

Nej det har du selvfølgelig ret i (vil ikke skrive mere om specialet, det er det alt for ubetydeligt til). Men muligvis får vi en laaaaaang sommerferie som nyuddannede arbejdsløse? Og så må man tage det sure med det søde og håbe på en varm og lækker sommer, hvor vi hver dag kan tage ungerne med til stranden (som jo ovenikøbet er en gratis fornøjelse!)

Anmeld

3. januar 2012

AnneBJ

Yay mand!!! Hvor er du god! Alt over bestået er spildt arbejde! 

Anmeld

3. januar 2012

CA

Uh, hvor blev jeg lettet over at læse det! HURRA METTE! Jeg tænkte på at skrive til dig tidligere i dag, men turde ikke.
Hvor er du altså sej! Jeg havde ikke kunnet skrive en fis med Johannes hjemme! Du er virkelig sej! Skal vi så drikke kaffe når de to lømler er kørt ind hos Dorte og Annemarie? 

Go tur til Århus i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.