Er den mon god nok...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger..

Har ikke haft min mens de sidste 3 måneder og har ingen tegn på at den er på vej selvom jeg plejer at have en stabil cyklus på 33 dage.. 

Har kunne teste positiv sådan on and off de sidste par måneder dog kun på valmed men stregerne er altid kommet indenfor tid og har været lyserøde ( skal lige siges jeg aldrig har prøvet at få streger på valmed uden at være gravid).

Her til formiddag tog jeg denne test..

Og i negativ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Miss Church

Har du kunne teste positiv i et par måneder?  Nu er jeg lidt forvirret hehe. Men det ligner en rigtig streg

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej Piger..

Har ikke haft min mens de sidste 3 måneder og har ingen tegn på at den er på vej selvom jeg plejer at have en stabil cyklus på 33 dage.. 

Har kunne teste positiv sådan on and off de sidste par måneder dog kun på valmed men stregerne er altid kommet indenfor tid og har været lyserøde ( skal lige siges jeg aldrig har prøvet at få streger på valmed uden at være gravid).

Her til formiddag tog jeg denne test..

Og i negativ..

Jeg kan desværre ikke se nogen streger. Men mine øjne er også meget trætte. Men hvis du har testet positiv, så ville jeg gerne sige tillykke

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Er osse selv mega forvirret, men det skal forstås sådan at den ene dag har den været positiv og så den næste negatv og så næste igen svagt positiv osv osv 

Anmeld

3. januar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Er osse selv mega forvirret, men det skal forstås sådan at den ene dag har den været positiv og så den næste negatv og så næste igen svagt positiv osv osv 

Men hvis den var positiv er du jo rimelig langt henne nu  Så har det nok været negative. Jeg tror jeg ville ringe til lægen og få taget en blodprøve

Anmeld

3. januar 2012

Trunte87

Hej.

Kan godt forstå at du er forvirret, hvis jeg var dig ville jeg smutte en tur ned til lægen og snakke med ham/hende.

Det kan jo være at de kan hjælpe dig eller give dig nogle svar.

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

det lyder godt nok meget mystisk...

Du har ikke overvejet at gå til din læge og få taget en blod hcg? så kan du da få svaret...

Jeg ville ikke turde stole på så svag en streg som du viser frem der, men det betyder jo ikke nødvendigvis at den ikke ER positiv...

Til gengæld burde den jo være BRANGENDE positiv hvis du var 3-4 måneder henne

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Jo skal osse til læge i næste uge og have taget blodprøver.. For kan ikke holde til det her uvished mere..

Anmeld

3. januar 2012

Caroline86

Anonym skriver:

Jo skal osse til læge i næste uge og have taget blodprøver.. For kan ikke holde til det her uvished mere..

det kan jeg godt forstå... det må også være frustrerende...

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Rigtig meget for min krop opfører sig som om den er gravid, har haft en oppustet mave de sidst ca 2 - 2 1/2 måned kvalme anfald sådan on off - ekstrem hul i maven hvis jeg ikke spiser..

Såå nu må vi se hvad lægen siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.