DK skriver:
 Jep. Det kan jeg jo lige få fyret af.
 Men, ejjj... ved i hvad
 Uhh jeg skammer mig sådan. I går da Richard skal i seng, så vil jeg lige rette lidt på hans tusind dyner og tæpper osv. som han ligger og putter med. Og så under det hele på lagnet ligger der bare en skylle opkast, helt indtørret. Og jeg har INGEN anelse om hvornår han har kastet op!?

Så jeg tager lagnet af for at vaske det og kigger så på madrassen der ser fin ud. Men så under madrassen, er der bare sorte pletter af mug/skimmel, og ligeledes på selve bunden af sengen.
 Ejjj.... Så har han bare ligget og sovet oveni bræk og mug
 Stakkels lille Richard.
 Det værste er:
 1. At han har kastet op UDEN at vi har hørt eller fattet det.
 2. At jeg ikke efterfølgende har set det og at han så har ligget der og sovet oveni det.
 3. At jeg simpelthen ikke ved hvor længe det er siden. Altså... Det er nok mindst 1 mdr. siden at han sidst har fået skiftet lagen
 EJJJJ jeg er så flov!!
 Især fordi at den lille Bimmer jo har fået astma (som ALLE i min familie), og nu tænker jeg jo bare at det da bestemt ikke er blevet bedre af at ligge hver nat og indhalere alle de der mug/skimmel sporer. Bare det ikke er det der har tricket det
. Nå. Men vi har smidt madrassen ud, og han har fået en anden ekstra vi havde lagt i istedet, plus vi har vasket bunden af sengen med klorin.
 Christ!! Året er kun 3 dage gammel og jeg er allerede topnomineret til Årets "Brønderslev-Mor" prisen.

Aaaahmmeeen, Ditte....tsk tsk tsk!
 Altså - hvor er det sjovt/pinligt/flovt/træls og alle mulige andre ting.
 Kan godt forstå, du synes, det er lidt pinligt

, men altså han overlever nok!

Hvor er det nogle sjove ting, I oplever med bræk!

Her har vi slet ikke været i tvivl hver gang hun har brækket sig (og det har været mange). Det kan høre i hele huset, for det er med lyd på + det som regel har været ud over mig, puslebord, gulv, seng osv. osv.

Men vildt at det kan lade sig gøre uden han har fået bræk i håret eller et andet sted - det synes man jo nærmest slet ikke er til at undgå!
 Det er straks værre, det du skriver med, at han er kravlet helt op af trappen - puha, bare tanken om det, får det til at løbe koldt ned ad ryggen. Jeg er fuldstændig totalt hysterisk, når det gælder højder og noget med at falde ned (min far døde jo ved at falde ned), så jeg kan slet ikke KLARE det. Når vi f.eks. er i sommerland tager Serdar sig som regel af de vilde rutsjebaneture, mens jeg klarer alt det på landjorden!
 Held og lykke med den videre søgen efter kilden til opkasten!