Overspringshandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

DK

Jep. Det kan jeg jo lige få fyret af.

Men, ejjj... ved i hvad Uhh jeg skammer mig sådan. I går da Richard skal i seng, så vil jeg lige rette lidt på hans tusind dyner og tæpper osv. som han ligger og putter med. Og så under det hele på lagnet ligger der bare en skylle opkast, helt indtørret. Og jeg har INGEN anelse om hvornår han har kastet op!? Så jeg tager lagnet af for at vaske det og kigger så på madrassen der ser fin ud. Men så under madrassen, er der bare sorte pletter af mug/skimmel, og ligeledes på selve bunden af sengen.

Ejjj.... Så har han bare ligget og sovet oveni bræk og mug Stakkels lille Richard.

Det værste er:

1. At han har kastet op UDEN at vi har hørt eller fattet det.

2. At jeg ikke efterfølgende har set det og at han så har ligget der og sovet oveni det.

3. At jeg simpelthen ikke ved hvor længe det er siden. Altså... Det er nok mindst 1 mdr. siden at han sidst har fået skiftet lagen EJJJJ jeg er så flov!!

Især fordi at den lille Bimmer jo har fået astma (som ALLE i min familie), og nu tænker jeg jo bare at det da bestemt ikke er blevet bedre af at ligge hver nat og indhalere alle de der mug/skimmel sporer. Bare det ikke er det der har tricket det. Nå. Men vi har smidt madrassen ud, og han har fået en anden ekstra vi havde lagt i istedet, plus vi har vasket bunden af sengen med klorin.

Christ!! Året er kun 3 dage gammel og jeg er allerede topnomineret til Årets "Brønderslev-Mor" prisen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

ulleby

DK skriver:

Jep. Det kan jeg jo lige få fyret af.

Men, ejjj... ved i hvad Uhh jeg skammer mig sådan. I går da Richard skal i seng, så vil jeg lige rette lidt på hans tusind dyner og tæpper osv. som han ligger og putter med. Og så under det hele på lagnet ligger der bare en skylle opkast, helt indtørret. Og jeg har INGEN anelse om hvornår han har kastet op!? Så jeg tager lagnet af for at vaske det og kigger så på madrassen der ser fin ud. Men så under madrassen, er der bare sorte pletter af mug/skimmel, og ligeledes på selve bunden af sengen.

Ejjj.... Så har han bare ligget og sovet oveni bræk og mug Stakkels lille Richard.

Det værste er:

1. At han har kastet op UDEN at vi har hørt eller fattet det.

2. At jeg ikke efterfølgende har set det og at han så har ligget der og sovet oveni det.

3. At jeg simpelthen ikke ved hvor længe det er siden. Altså... Det er nok mindst 1 mdr. siden at han sidst har fået skiftet lagen EJJJJ jeg er så flov!!

Især fordi at den lille Bimmer jo har fået astma (som ALLE i min familie), og nu tænker jeg jo bare at det da bestemt ikke er blevet bedre af at ligge hver nat og indhalere alle de der mug/skimmel sporer. Bare det ikke er det der har tricket det. Nå. Men vi har smidt madrassen ud, og han har fået en anden ekstra vi havde lagt i istedet, plus vi har vasket bunden af sengen med klorin.

Christ!! Året er kun 3 dage gammel og jeg er allerede topnomineret til Årets "Brønderslev-Mor" prisen.

Beklager men av for den - ville også have sagt sådan om mig selv

Meeeeen ved at det ikke er gjort med vilje - så ingen grund til at være så hård mod dig selv!!!

Ps. jeg siger det ikke til nogen

Anmeld

3. januar 2012

businesstigger

God damn it! Kan godt forstå du har det skidt med det. Jeg ville også bare være efter mig selv hvis det var mig.

Men du må ikke være for hård mod dig selv! 

Anmeld

3. januar 2012

DK

Ja det er hæsligt, ikke??

Jeg må indrømme at jeg allerede har det lidt bedre ved at bekende min skyld her over for jer, et top tunet mor-hold af skarpe og kloge kvinder!

Suk!

Anmeld

3. januar 2012

DK

jeg kan jo bare hååååbe at det kun er en uge siden. Men ved bare ikke om mug kommer så hurtigt Klatten var på størrelse med en kop, og selve det der "udtræk" med en kagetallerken. Hmm... Jeg kan bare ikke forstå hvorfor han ikke har haft bræk i håret eller noget? Altså han kommer i bad hver dag inden sengetid, så vi ville da have set det hvis han havde haft klister i håret eller lign. om morgenen?

Tilgengæld kan i nu være glade for at der skal meeeeget til, før at I kan konkurrere med mig om Brønderslev-Mor prisen.

(så er det ikke nu jeg skal fortælle at enten Mikkel eller jeg nytårsaften havde glemt at lukke gitteret til trappen, og at Richard så var kravlet helt op på 1. sal, alene og MED en fjernbetjening i hånden samtidigt).

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

det der mug kommer bare SÅ hurtigt... her har vi det samme problem.. ville lige skifte lagen og så, så¨jeg det...

men desværre sover hun på det endnu, da pengene er meget små

Anmeld

3. januar 2012

businesstigger

Her har faderen glemt at stille trappestigen væk. David var langt op ad den. Første gang grinte jeg lidt anstrengt. Da faderen så ikke fik sat den helt væk efterfølgende og David var ved at få den ned over sig i forsøget på at komme op blev jeg lidt sur.

Desværre havde jeg lige forinden sendt en lille dåse ned i hovedet på ham ude i køkkenet så kunne ikke være alt for hård. 

Anmeld

3. januar 2012

DK

businesstigger skriver:

Her har faderen glemt at stille trappestigen væk. David var langt op ad den. Første gang grinte jeg lidt anstrengt. Da faderen så ikke fik sat den helt væk efterfølgende og David var ved at få den ned over sig i forsøget på at komme op blev jeg lidt sur.

Desværre havde jeg lige forinden sendt en lille dåse ned i hovedet på ham ude i køkkenet så kunne ikke være alt for hård. 

Ha ha ha ha....

Århhh gotta luv ya!!

Jeg ved desværre heller ikke om det er Mikkel eller jeg der har glemt at lukke lågen. Jeg er næsten sikker på at det ikke var mig, da jeg ALTID lukker den. Jeg er SÅ bange for at høre Bump, Bump, Bump, og så bare ingenting.... og så finde lille barn med brækket hals Har lige læst en bog hvor en baby faldt ned af trappen og døde, så jeg er sådan helt allergisk hysterisk omkring det. Vores trappe er uden "bagstykke" dvs. han kan også falde ud/ned gennem trinene, så det er dobbelt op farligt.

Anmeld

3. januar 2012

DK

det der mug kommer bare SÅ hurtigt... her har vi det samme problem.. ville lige skifte lagen og så, så¨jeg det...

men desværre sover hun på det endnu, da pengene er meget små

Det er da en trøst at vide at det kommer hurtigt. Altså så er det da ikke nødvendigvis fordi han har lagt og rullet rundt i muggen i ugevis.

Jeg havde købt en madras til 70 kr. i Ikea (ville have brugt den til sengerand, men fik aldrig syet et betræk). Den er ret tynd, men pt bedre end den anden med mug.

Anmeld

3. januar 2012

Mettemus

Øv det kan jeg godt forstå ikke er så fedt at opdage... men det er der jo ikke noget at gøre ved nu.

Underligt at i ikke har lugte at han har kastet op?

Hov, det minder mig om - en dag lugtede Laurits bare helt viiiildt meget af opkast. Jeg kunne så ikke finde det nogen steder, så blev enig med mig selv om at det nok bare var lidt gylp, som han måtte have slugt igen. Men det blev bare ved med at lugte hele dagen. Jeg har det virkelig dårligt med lugten af maveindhold på retur, så jeg gik selv rundt og havde lidt kvalme, og syntes bare han var lidt klam. Da jeg så skal i seng og tager tøjet af, opdager jeg en ordenligt klam klat bræk hele vejen ned af min ryg. Det har jeg simpelthen gået rundt med hele dagen uden at opdage det, og uden i første omgang at opdage at han har kastet op ned ad ryggen på mig

Så... jeg opdagede det altså heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.