"er i 7 uge, kan jeg mærke liv?"
hej jeg er gravid i 7 uger nu og kan mærke det kunne det være jeg er gravid med tvilling? jeg har været gravid før og sys nu det er for tidligt at mærke barnet nu når den er så lille? min mave er også vokset og er kun i min 7 uge?
Charlottes svar
Kære Du
Tillykke med din graviditet. Dit lille barn er på størrelse med en ært, og selvom den kan bevæge sig en smule, kan du ikke mærke den endnu. Når man mærker liv, er det ikke fordi der er bevægelser på indersiden af livmoderen, det er barnet der sparker til livmoderindersiden, som så bevæger sig og forplanter sparkene ud på maveskindet, indersiden af maveskindet. Så man kan umuligt mærke liv i 7 uge, men man kan mærke at man er gravid på mange andre måder. Se du tiden an.
Varme hilsner Charlotte,
www.grumme.dk
En kvinde/familie der mister et barn – hvad enten det sker før eller efter fødslen – bliver ramt af et tab der implicerer alle lag af personligheden, parforholdet og troen på fremtiden.Charlotte tilbyder at give erfaren og kvalificeret støtte til at bearbejde de vanskelige følelser der er knyttet til alle tab – og især når det er et barn man mister.
Se Charlottes hjemmeside: Grumme.dk
Anmeld